کد خبر : 25714 / /
/

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده ملایر به بروجرد چهار نفر فوت و یک نفر مجروح شد.

 رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده ملایر به بروجرد چهار نفر فوت و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ فکری گفت: بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه سواری پراید از سمت سامن به ملایر در حال حرکت بود که بر اثر برخورد با یک کامیون در لاین مخالف ۴ سرنشین پراید در دم جان سپردند. او افزود: یک نفر از سرنشینان پراید نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. رئیس پلیس راه استان همدان تأکید کرد: راننده پراید از مسیر راست جاده خارج و وارد مسیر مخالف شده و در این لاین با یک دستگاه کامیون بنز از مقابل برخورد می‌کند. سرهنگ فکری گفت: علت تصادف عدم توجه راننده پراید که خانمی حدودا ۴۰ ساله بوده، گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان در ادامه با اشاره به وضعیت جاده های استان افزود: با توجه به هشدارهای صادره از سوی هواشناسی استان همدان در زمینه بارش برف، کولاک و لغزندگی جاده‌ها شاهد بارش برف در تمامی جاده های اصلی و فرعی استان همدان هستیم. این مسئول تصریح کرد: توصیه همیشگی پلیس به رانندگان در هوای برفی جلوگیری از ترددهای غیرضروری و همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی و حرکت با سرعت مطمئنه است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.