کد خبر : 25717 / /
/

مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مسدود شدن محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال به دلیل ریزش بهمن و کولاک خبر داد.

غلام‌عباس بهرامی‌نیا مدیرکل بحران سازمان راهداری با اشاره به بارش برف از شب گذشته در برخی مناطق کشور، اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که از دیشب در جنوب، جنوب غرب و بخشی از محورهای شمالی آغاز شده، تعدادی از محورهای شریانی و غیرشریانی کشور مسدود شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس محورهای شریانی آزادراه تهران-شمال، جاده چالوس و هراز به دلیل ریزش بهمن و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شده‌اند.

وی افزود: هر زمان که این محورها شرایط ایمن تردد وسایل نقلیه را داشته باشند، راهداری نسبت به آن اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.

بهرامی‌نیا بیان کرد: از هموطنان می‌خواهیم در صورتیکه قصد سفرهای ضروری را دارند با تلفن گویای ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت محوری که می‌خواهند در آن تردد داشته باشند، مطلع شوند.

وی تاکید کرد: هموطنان درهنگام سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، سایر ملزومات را همراه داشته و از سالم بودن وسیله نقلیه و بخاری آن مطمئن باشند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.