کد خبر : 25718 / /
/

سرپرست دادسرای جنایی تهران دروغ شبکه ایران اینترنشنال را فاش کرد

مدتی قبل خبری مبنی بر تجاوز چند نیروی نظامی و امنیتی در یک خودرو به 2 زن جوان از سوی شبکه ایران اینترنشنال منتشر شد.بعد از آن دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در پاسخ به این شبکه فارسی زبان که خارج از کشور فعالیت می کند، ادعاهای آنها را دروغ و کثیف خواند و نامه ای را که به علی صالحی، دادستان تهران نوشته بود منتشر کرد.مطابق متن نامه دکتر شهریاری مشخص می شود که حقیقت ماجرا چیزی جز دروغ شبکه اینترنشنال بوده است.ماجرا از این قرار بوده که 11 مهر ماه امسال در جریان ناآرامی های اخیر، دو جوان 18 و 23 ساله به کلانتری 134 مراجعه کرده و آدم ربایی توسط چند نفر در پوشش انتظامی را اطلاع می دهند اما شکایتی ثبت نمی کنند.با این وجود مراتب پس از هماهنگی انجام شده و هویت یکی از آدم ربایان به نام علیرضا صادقی فرزند حسین مشخص شد که به شاکیه تجاوز کرده و سپس شماره تماس او را در گوشی خود ذخیره کرده بود.سپس با او تماس حاصل کرده بود که شاکیه صدای متهم را ضبط می کند.

محمد+شهریاری+ (1)

پس از صدور دستور قضایی تیم عملیاتی به مخفیگاه علیرضا در خانه شان واقع در خیابان پیروزی دسترسی پیدا کرده و متهم به همراه پدرش را دستگیر کردند.

در بازررسی از منزل متهمین تعدادی البسه نظامی، سپاه و بسیج و همچنین لباس روحانیت به همراه مقادیر زیادی تجهیزات نظامی شامل فشنگ جنگی، باتوم و جلیقه ضد گلوله کشف می شود.

رسیدگی به اتهامات متهمین در دستور کار قضایی قرار دارد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.