کد خبر : 25724 / /
/

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.

جلال ملکی از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ساعت ۸:۵۲ صبح امروز یک مورد انفجار در یک ساختمان در خیابان ستارخان، خیابان خسرو شمالی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان سه طبقه، که طبقه اول ظاهراً مغازه بود و طبقه فوقانی یک رستوران به وسعت ۱۳۰ متر و طبقه آخر نیز آشپزخانه رستوران و محل استراحت کارگران بود.

وی با بیان اینکه نمای بیرونی این ساختمان از جنس کامپوزیت بوده است، گفت: انفجار شدیدی در طبقه آخر رخ داد و شدت انفجار به‌حدی بود که تمام دیوارهای قطور داخلی را تخریب کرده بود.

ملکی با بیان اینکه سقف طبقه میانی تخریب شده بود، گفت: چند کارگر در محل حادثه حضور داشتند که دو نفر دچار مصدومیت شدند و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند یکی از کارگران در سطح خیابان بود که به گفته حاضرین از طبقه فوقانی به دلیل شدت انفجار به پایین پرتاب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان هر دو نفر مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند و با توجه به تخریب دیوارهای داخلی و به‌رغم اینکه مسئولان ساختمان اعلام می‌کردند که مفقودی ندارند اما آتش‌نشانان مشغول جستجو شدند و تا به این لحظه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی گفت: با حضور کارشناس آتش‌نشانی و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد که انفجار ناشی از نشت گاز بوده و ایجاد یک جرقه سبب این انفجار شدید شده است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.