کد خبر : 25753 / /
/

با مطرح شدن 5دلیل علمی و قضایی در پرونده مرگ اسرارآمیز قهرمان پرورش اندام، تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل یا قاتلان این مرد آغاز شده است.

 با مطرح شدن 5دلیل علمی و قضایی در پرونده مرگ اسرارآمیز قهرمان پرورش اندام، تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل یا قاتلان این مرد آغاز شده است.

22فرودین امسال به تیم جنایی پایتخت خبر رسید که مردی 28ساله در آپارتمانش جان باخته است. مقتول مربی بدنسازی و قهرمان پرورش اندام بود که مدال‌های قهرمانی زیادی را کسب کرده بود. جسد وی در حالی پیدا شد که روی تختخواب خانه‌اش افتاده و آثار اصابت جسمی سنگین به سرش نمایان بود. در قسمت آشپزخانه نیز آثار خون به چشم می‌خورد و این فرضیه مطرح شد که مرد ورزشکار بعد از آنکه در آشپزخانه زخمی شده به اتاق خواب رفته و در آنجا بیهوش شده و در نهایت جانش را از دست داده است. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ وی را حدود ساعت 4عصر روز قبل یعنی 21فروردین اعلام کردند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که قربانی آپارتمان محل سکونت خود را به دفتر کارش تبدیل کرده بود.

در آنجا مواد پروتئینی و بدنسازی به چشم می‌خورد و آنطور که معلوم بود وی در زمینه مشاوره به بدنسازانی که قصد شرکت در مسابقات ورزشی را داشتند فعالیت داشته است. وقتی معلوم شد که متوفی سابقه تشنج داشته است، این فرضیه مطرح شد که او در زمان حادثه دچار تشنج شده و در آشپزخانه روی زمین افتاده و سرش به زمین خورده و زخمی شده و در نهایت نیز به کام مرگ رفته است. اما پس از گذشت چند‌ماه نظریه پزشکی قانونی مشخص کرد که مرگ مرد ورزشکار یک حادثه نیست و احتمالا او به قتل رسیده است. با اعلام نظریه پزشکی قانونی و شواهد دیگری که در پرونده به‌دست آمده، بازپرس جنایی تهران که رسیدگی به این پرونده را به‌عهده دارد با نوشتن 5دلیل قضایی عنوان کرد که مرد ورزشکار به قتل رسیده و کارآگاهان جنایی را مأمور کرد تا در بررسی‌های بیشتر عاملان این جنایت را شناسایی کنند. دلیل نخست این بود که تمام دندان‌های مرد ورزشکار به طرز عجیبی ناپدید شده و هیچ دندانی در دهان و معده متوفی وجود نداشت. این یعنی عامل جنایت با انگیزه خاصی دندان‌های مقتول را شکسته و با خود برده است.

دومین دلیل ضربه‌های سنگینی بود که طبق نظریه پزشکی قانونی به هر دو کاسه چشم مقتول وارد شده بود. سومین دلیل ضربه شدیدی بود که به جمجمه‌اش وارد شده و چهارمین دلیل، ‌رد و کبودی طناب روی ساعد مقتول بود که نشان می‌داد قاتل دستان او را هنگام جنایت بسته بوده است. آخرین دلیل آثار صدمات و کبودی روی بدن وی بود که همه اینها نشان از قتل هولناک مربی بدنسازی می‌داد. براساس این گزارش، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت هولناک که به‌نظر می‌رسد آشنا بوده و به راحتی توانسته وارد آپارتمان مقتول شود از سوی تیم جنایی پایتخت ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.