کد خبر : 25780 / /
/

دومین حادثه ساعت 10 صبح پنجشنبه 27 بهمن از سوی مأموران کلانتری 155 پاسگاه نعمت آباد به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.

 بدنبال اعلام خبر، تحقیقات از سوی بازپرس وحید ناصری آغاز شد و با حضور تیم جنایی در محل حادثه آنها با جسد مرد جوان در حالی که آثار کبودی و جراحات روی بدن دیده می‌شد، مواجه شدند.پدر مرد جوان در تحقیقات گفت: شب گذشته، پسرم با سه نفر از همسایه‌ها مشاجره لفظی کرد اما ناگهان این مشاجره به دعوا منتهی شد و همسایه‌ها به جان پسرم افتادند و او را کتک زدند.

با شنیدن صدای دعوا، خودم را به خیابان رسانده و پسرم را با هر سختی بود از زیر دست آنها بیرون کشیدم و به خانه بردم. پسرم حال خوبی نداشت، به طوری که حتی شام هم نخورد و سردرد شدیدی داشت.

صبح که برای بیدار کردن پسرم رفتم، با جسد او مواجه شدم.باتوجه به اظهارات مرد میانسال، به دستور بازپرس جنایی سه مرد همسایه بازداشت شدند و به درگیری با پسر جوان اعتراف کردند.

متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شده و با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و برملایی راز مرگ پسر جوان ادامه دارد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.