کد خبر : 25819 / /
/

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات ملکی در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل 34 ساله توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی ، اظهار داشت: بروز اختلاف نظر و ناراحتی میان افراد یکی از موضوعاتی است که هرگز نمی‌توان به طور کامل از آن جلوگیری به عمل آورد اما با مدیریت صحیح شرایط پیش آمده می‌توان از اتفاقات ناگوار پیشگیری کرد.

وی در ادامه گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر کشف جسد مردی داخل مزرعه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این مرد 26 ساله به وسیله ضربه سلاح سرد به قتل رسیده به انتقال جسد وی با هماهنگی قضائی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات همه جانبه و اقدامات فنی قاتل را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از اعتراف این فرد به قتل مرد جوان به وسیله یک عدد داس به علت اختلاف ملکی خبر داد و بیان داشت: قاتل 34 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم، عصبانیت و بی‌توجهی به قانون، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

مرجان گودرزی /گیلان 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.