کد خبر : 25834 / /
/

دختر نوجوان هرمزگانی به خاطر سو ظن برادر به قتل رسید. پسر 24 ساله پس از ارتکاب جرم سعی کرد به زندگی خود نیز پایان بدهد اما زنده ماند و راز جنایت فجیعی را فاش کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که باانگیزه حیثیتی خواهر کوچکش را به قتل رسانده است. دختر خانواده بی‌گناه و به استناد حرف‌های بی‌اساس، توسط برادرش که بر اثر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت کشته شد.

دختر نوجوان هرمزگانی به خاطر سو ظن برادر به قتل رسید. پسر 24 ساله پس از ارتکاب جرم سعی کرد به زندگی خود نیز پایان بدهد اما زنده ماند و راز جنایت فجیعی را فاش کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که باانگیزه حیثیتی خواهر کوچکش را به قتل رسانده است. دختر خانواده بی‌گناه و به استناد حرف‌های بی‌اساس، توسط برادرش که بر اثر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت کشته شد.  اظهارات ضدونقیض نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری پلیس هرمزگان جسد دختر 13ساله‌ای که در روستای سرخو ، لای پتو پیچیده شده بود را کشف کرد و آن را به پزشکی قانونی انتقال داد. جسد با شی‌ء برنده‌ای سر از بدنش جداشده بود.

مأموران ویژه قتل پلیس آگاهی هرمزگان در نخستین گام از تحقیقات به نزد برادر مقتول که در بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بستری‌شده بود رفتند. پسر 24 ساله‌ای مصدوم به نام پیمان مدعی شد که شب حادثه (13 بهمن‌ماه سال جاری) 4 نفر سرنشین یک دستگاه پراید به او و خواهرش به نام پریسا حمله کردند و وی را به قتل رسانند، آن‌ها قصد داشتند او را هم بکشند که موفق نشدند. به دنبال اظهارات وی مأموران به بررسی صحنه قتل پرداختند و دریافتند که اظهارات قاتل ضد و نقیض است و به‌احتمال‌قوی دختر نوجوان توسط برادر خودش کشته‌شده است. بازجویی‌ها و تحقیقات ادامه داشت تا آنکه ۱۶ بهمن‌ماه پیمان پس از مشاهده مدارک و اسناد موجود راه فراری نیافت و از قتل هولناک، پرده برداشت.  اعتراف دردناک پیمان به قتل خواهرش اعتراف کرد و در تشریح جزئیات قتل ادامه داد: مدتی بود که توی روستایمان پشت سر خواهرم حرف‌وحدیث‌های زیادی بود، به او مظنون و درگیر شدم، گمان می‌کردم حرف‌های افراد درست است، چند بار موبایل را از او گرفتم و تأکید کردم که بیرون از خانه نرود و با هیچ‌کسی رفت‌وآمد نداشته باشد ، اما حرف‌های افراد تمامی نداشت، به‌شدت خشمگین شده بودم ، رفتارهای خواهرم را باعث آبروریزی خانواده می‌دیدم به همین خاطر تصمیم گرفتم او را بکشم.

وی گفت: من و مادرم نان‌آور خانواده نفره هستیم ، پدرم 7 ماه قبل به علت سکته جان باخت و من مرد خانه به‌حساب می‌آمدم ، باید از خانواده خودم محافظت می‌کردم، به همین علت از ترس آبروریزی، چاقو و ساتوری را برای کشتن خواهرم تهیه کردم".  قتلگاه پیمان شب حادثه به بهانه خیاطی، خواهرش را به قتلگاه کشاند. ساعت حدود ۸ شب پنج‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه پس از مصرف مواد مخدر، به مادرم گفتم که خانمی خیاط از محله پایین خواسته است پریسا را برای اندازه‌گیری ببرم که برایش لباس بدوزد ، مادرم تعجب کرد و گفت که پارچه‌ای به کسی تحویل نداده است ، ولی او را راضی و خواهرم را با موتورسیکلت از روستا دور کردم، ساعت حدود 9 شب بود در حالی که بر اثر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم در مکان تاریک و خلوت، با ساتور سر خواهرم را جدا کردم».

قطع رگ دست وی که پس از جنایت سوزناک دچار عذاب وجدان شده بود رگ دستش را زد. «پس از قتل، ناگهان به خودم آمدم، حالم خوب نبود او را لای پتو پیچیدم و همان‌جا رها کردم ، عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد ، تصمیم گرفتم خودم را بکشم ،به همین علت رگ دستم را زدم و با آن حالت درد ،بیهوده در بیابان راه رفتم ، خون زیادی از من رفته بود تا اینکه روی زمین افتادم و مرگ را جلوی چشمان خودم دیدم و دیگر چیزی نفهمیدم». نجات پیمان خانواده این خواهر و برادر بعدازاینکه آن‌ها به خانه‌بر نگشتند با هر جا که فکر می‌کردند تماس گرفتند اما هیچ خبری از آن‌ها نیافتند.

تا آنکه ظهر شنبه پس از یک روز و نیم بی‌خبری ، اهالی روستا با مشاهده موتورسیکلت پیمان ، به مادر وی اطلاع دادند و سپس جست‌وجو ادامه دادند و ساعاتی بعد بدن نیمه‌جان پر از خون پیمان دورتر از موتورسیکلت او را یافتند. « زمانی چشم‌باز کردم که تیم اورژانس بالای سرم بود ،به طرز معجزه‌آسایی زنده مانده بودم ، همه جویای پریسا بودند ،با دست اشاره کردم که حدود ۱۰۰ متر پایین‌تر است و سپس به بیمارستان بندرعباس منتقل شدم ». در بیمارستان که حالم بهتر شده بودم به‌دروغ به همه گفتم ۴ سرنشین خودروی پراید در مسیر به من و پریسا حمله کردند . او را کشتند و می‌خواستند من را هم بکشتند که مقاومت کردم و آن‌ها رگ دستم را زدند ومنکر هرگونه جنایتی شدم، اما پلیس که به حرف‌هایم شک کرده بود پی گیر ماجرا شد تا اینکه پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به قتل خواهرم اعتراف کردم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.