کد خبر : 26086 / /
/

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: پرواز تهران به ایلام به علت بدی آب و هوا در مقصد ( ایلام) در این فرودگاه به زمین نشست.

«مجتبی بیاتی» روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.

ی افزود: این پرواز ناگزیر به سمت فرودگاه کرمانشاه تغییر مسیر داد و ساعت هشت صبح امروز در این فرودگاه به زمین نشست و مسافرانش را پیاده کرد.

به گزارش ایرنا، ورود یک سامانه ناپایدار به غرب کشور از بامداد امروز موجب بارندگی، رعد و برق و وزش باد در منطقه شده است و بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، این امواج ناپایدار در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز جو منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه «هاب» و بیس فرودگاه های غرب کشور در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار و با ارتفاع یک هزار و ۳۲۲ متر از سطح دریا در فاصله ۹ کیلومتر از میدان اصلی شهر (میدان آزادی) در شمال شرقی شهر کرمانشاه احداث شد.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.