کد خبر : 26181 / /
/

مرغ|قیمت مرغ|قیمت مرغ در بازار

مشاهدات بازار حاکی از آن است که قیمت مرغ در اولین روز ماه مبارک رمضان از ۶۳ تا ۶۵ هزار تومان به فروس می رسد.

 بر اساس مشاهدات میدانی هر کیلوگرم مرغ در اولین روز ماه مبارک رمضان در محدود ۶۳ تا ۶۵ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار تهران ۶۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در اولین روز ماه مبارک رمضان و که مصادف با سومین روز از سال جدید و تعطیلات عید نوروز است، قیمت مرغ بر اساس مشاهدات میدانی به طور میانگین ۶۳ تا ۶۵ هزار تومان به فروش می رسد، هرچند ممکن است قیمت این محصول در برخی نقاط دیگر از شهر تهران نرخ‌های متفاوتی داشته باشد.

قیمت هر کیلوگرم مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز ۶۱ هزار تومان است که ۲ هزار تومان کمتر از حداکثر نرخ مصوب این محصول (۶۳ هزار تومان) به فروش می‌رسد.

قیمت مرغ منجمد تنظیم بازاری نیز ۵۰ هزار تومان است.

بنابراین گزارش محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی اظهار کرد: با توجه به شرایط مناسب تولید و ذخایر پشتیبانی امور دام نگرانی در خصوص تامین مرغ ایام عید و ماه رمضان نداریم؛ برآوردها حاکی از آن است که به خاطر اینکه جوجه ریزی اسفند حدود ۱۲۰ میلیون قطعه بوده، با این وجود کمبودی در عرضه مرغ نداریم.

وی افزود: روزانه ۶ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰ تن مرغ گرم در سطح کشور توزیع می شود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.