کد خبر : 26312 / /
/

یک رسانه صهیونیستی پنجشنبه شب از پرواز جنگنده‌های این رژیم در آسمان لبنان خبر داده است

 خبرگزاری "سما" فلسطین، پایگاه خبری عبری زبان "ریشت بیت" اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان برخی مناطق در لبنان به پرواز درآمده‌اند.

از سوی دیگر برخی رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که پاسخ احتمالی اسرائیل به خاطر شلیک موشک از لبنان شاید سوریه را نیز دربر گیرد.

به دنبال موشک باران شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که به این حمله پاسخ خواهد داد.

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب هشدار داد: ارزیابی اولیه این است که حمله در غزه و لبنان امشب آغاز خواهد شد.

عصبانیت شدید نتانیاهو از حمله به اسرائیل | دشمن بهای حملات خود را خواهد داد

یک مقام بلند پایه ارتش رژیم صهیونیستی نیز امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان هشدار داد که ارتش این رژیم همچنان درحال بررسی حمله موشکی امروز به شمال فلسطین اشغالی است.

این مقام صهیونیست در ادامه افزود: ارتش اسرائیل زمان و مکان مناسب پاسخ به حمله موشکی از خاک لبنان را مشخص خواهد کرد.

وی ادامه داد: ارزیابی ما این است که گروه‌های فلسطینی پشت این حمله موشکی بوده‌اند.

شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل در فلسطین اشغالی امروز بعد از ظهر از خاک لبنان هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرک‌های «شلومی» و «نهاریا» و چند شهرک دیگر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده‌اند.

همچنین منابع عبری اعلام کردند که رژیم اشغالگر ساحل «نهاریا» را تخلیه کرده و از شهرک‌نشینان ساکن مناطق نزدیک به مرزهای لبنان خواسته است که به پناهگاه‌ها بروند.

در همین حال، سایت صهیونیستی «ماکو» اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی با موج حمله موشکی بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که این حمله موشکی بزرگ ترین حمله موشکی به اراضی اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون است.

«هلیل بیتون روزین» خبرنگار صهیونیست نیز در این باره اعلام کرد که حدود ۱۰۰ موشک در عرض ۱۰ دقیقه شلیک شده است و چند صهیونیست نیز مجروح شده‌اند.

در پی این حمله کابینه کوچک امنیتی با حضور یوآف گالانت وزیر جنگ و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم برگزار شد.

نتانیاهو در این جلسه که به دنبال موشک باران مناطق مختلف سرزمین های اشغالی از خاک لبنان صورت گرفت، بدون نام بردن از گروه خاصی تنها گفت: به دشمنانمان ضربه خواهیم زد و آن‌ها بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.