کد خبر : 26321 / /
/

شغل من تأمین تجهیزات مربوط به ویلا و استخر و همچنین ایجاد فضای سبز در ویلاهای تهران و شهرهای شمال ایران است که ۲ روز قبل مردی با من تماس گرفت و...

چندی قبل، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و تجاوز به یک زن جوان در خانه‌ای در جنوب تهران در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی، قرار گرفت.

شاکی در طرح شکایت خود گفت:‌ شغل من تأمین تجهیزات مربوط به ویلا و استخر همچنین ایجاد فضای سبز در ویلاهای تهران و شهرهای شمال ایران است؛ 2 روز قبل مردی با من تماس گرفت و تقاضای بازدید از ویلایش را کرد.

زن جوان ادامه داد: من هم مانند روال همیشگی شغلم با این مشتری قرار گذاشتم و پس از اینکه او مقابل منزل ما در غرب تهران آمد و با خودروی دیگنیتی من به‌سمت ویلای مورد نظر راه افتادیم اما ناگهان این مرد شیطان‌صفت، یک چاقو روی پایم گذاشت و با تهدید من را به خانه خود در جنوب تهران برد.

شاکی گفت: مرد جوان در خانه خود من را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داد و پس از اینکه  فیلم سیاه از من تهیه کرد مدعی شد اگر ماجرا را به پلیس اعلام کنم، آبرویم را خواهد برد که من نیز پس از این حادثه تلخ به خانه رفتم، نمی‌دانستم چگونه باید موضوع را با همسرم مطرح کنم.

وی افزود: مرد جوان متوجه شده بود ما وضع مالی خوبی داریم، چند روز بعد آن فرد متجاوز، پیامک فرستاد و تقاضای 3 هزار دلار پول کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد.

پس از تشکیل پرونده در دادسرای جنایی با دستور بازپرس پرونده، تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات فنی و مخابراتی، مخفیگاه متهم پرونده را شناسایی و صبح امروز وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.