کد خبر : 26873 / /
/

سرقت میلیاردی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری متهمی که با جلب اعتماد شاکی مقداری ارز خارجی به ارزش 50 میلیارد ریال از منزل وی در غرب تهران سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: تیر ماه امسال با وقوع  سرقت  از منزل مسکونی در محدوده شهرک قدس تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 134 این پلیس قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

با حضور ماموران در محل مسکونی شاکی  مشخص شد سرقت داخلی بوده و با تحقیقات محلی و پالایش فیلم های  دوربین های مداربسته  مشخص شد سارق خدمتکار ساختمان  می باشد که  با جلب اعتماد صاحبخانه اقدام به کش روی و سرقت اموال وی کرده است.

تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در 13تیر ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در کمتر از 48 ساعت شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم  دستگیر  کردند که در بررسی‌های اولیه محل مخفیگاه متهم، اموال به سرقت رفته شامل دلار و یورو به ارزش 50 میلیارد ریال  از مخفیگاه متهم کشف شد.

متهم پس از انتقال به کلانتری شهرک قدس در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، اعلام کرد.

به گفته این مقام انتظامی  متهم  پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.