کد خبر : 26884 / /
/

فال حافظ

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی رایج است. حافظ، شاعر و متفکر ایرانی قرن چهاردهم میلادی، دیوانی به نام "غزلیات حافظ" دارد که شامل بیش از ۵۰۰ غزل است. هر غزل در فال حافظ با یک شماره از ۱ تا ۲۹۷ شناخته می‌شود.وقتی کسی قصد فال حافظ را دارد، پس از خواندن دعا و تمسّک به توکل به خداوند، سوالی که در ذهن دارد را مطرح می‌کند و سپس به صورت تصادفی یک شماره از ۱ تا ۲۹۷ را انتخاب می‌کند. سپس غزل متناظر با آن شماره را در دیوان حافظ پیدا کرده و با دقت آن را مطالعه می‌کند.فال حافظ بیشتر تفسیر شخصی و زیرمتن‌های فردی دارد و در عین حال می‌تواند الهام‌بخش برای فکر، تأمل و خواننده باشد. هر شخص می‌تواند به طرز خودش فال حافظ را تفسیر نماید و معنای آن را براساس وضعیت و زندگی خود تعبیر کند. فال حافظ عمل تفکر خلاقانه است و می‌تواند به منظور گرفتن راهنمایی و الهام برای تصمیم‌گیری‌های روزمره استفاده شود.

 

فـال حـافـظ امروز 16 تیر متولدین فروردین

غزل شماره 357 دیوان حافظ : در خرابات مغان نور خدا می‌بینم

تعبیر غزل شماره 357 حافظ در فال شما :

به فکر آینده هستید و قبل از هر تصمیمی به عواقب آن فکر کرده و دوراندیشی را فراموش نمی کنید. این از خصلت های خوب شما می باشد که هیچ اقدامی از سر هوا و هوس انجام نمی دهید.

اگرچه اطرافیان به خاطر حساسیت شما به نتیجه کار، باعث رنجش تان شده اند اما به آن ها توجهی نکنید و مثل همیشه اگر مطمئن هستید کاری به صلاح است با وجود سختی های فراوانی که در مسیر وجود دارد، آن را انجام دهید.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 187 دیوان حافظ : دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

تعبیر غزل شماره 187 حافظ در فال شما :

به امید الطاف خداوند باشید و تنها از او کمک بخواهید. ناامیدی دردی دوا نخواهد کرد، برای رسیدن به مراد دل خود، باید اراده آهنین داشته و به خودتان تکیه کنید نه دیگران.

افراد حسود و فریبکار منتظر فرصتی برای آسیب وارد کردن به شما هستند، مراقب باشید که فریب حیله آن ها را نخورید. فراموش نکنید رفتاری که با مردم دارید نوع رفتار دیگران با شما را تعیین می کند.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین خرداد

غزل شماره 356 دیوان حافظ : گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

تعبیر غزل شماره 356 حافظ در فال شما :

شرایط نابسامان و کنترل اوضاع از دست شما خارج شده، همیشه از سختی های راهی که در آن قدم گذاشته اید، آگاه بودید. همچنان در برابر مشکلات و رنج ها مقاومت کرده و استوار باشید.

به زودی لطف و رحمت خداوند شامل حال تان می شود و تحمل این همه سختی نتیجه خواهد داد. انسان صادق و وفاداری هستید، تنبلی نکنید و کارها را به تعویق نیندازید.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین تیر

غزل شماره 152 دیوان حافظ : در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد

تعبیر غزل شماره 152 حافظ در فال شما :

حسودان سعی می کنند به هر روش ممکن به شما آسیب برسانند پس مراقب باشید و از دوستان حسود دوری کنید. اما ترس به خود راه ندهید که تا خداوند اجازه ندهد احدالناسی نمی تواند به شما کوچکترین صدمه ای وارد کند.

رنج و تلاش لازمه رسیدن به هر موفقیت بزرگی است، شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید و برای رسیدن به مراد دل باید از سختی های زیادی عبور کرده و تلاش کنید.

قلب پاک و عاشقی دارید و برخلاف برخی از اطرافیان که افرادی دروغگو و فریبکار هستند، شما صبور و عاشق هستید و به زودی نتیجه این احساسات پاک را خواهید دید و روزهای خوشی در انتظارتان است.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین مرداد

غزل شماره 1 دیوان حافظ : الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها

تعبیر غزل شماره 1 حافظ در فال شما :

از مشکلات نهراسید و ناامیدی را کنار بگذارید. درست است که زندگی همیشه به کام شما نمی چرخد اما با مشورت با افراد دانا می توانید مشکلات را حل کرده و از سختی ها عبور کنید.

به زودی روزهای سختی و غم می گذرد و به مراد دل خواهید رسید. به خداوند توکل کنید. اسرار خود را برای هرکسی فاش نکنید و از راه راست منحرف نشوید.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین شهریور

غزل شماره 429 دیوان حافظ : ساقی بیا که شد قدح لاله پر ز می

تعبیر غزل شماره 429 حافظ در فال شما :

انسان خیال پردازی هستید که در رویا و توهم غرق شده اید. دست از اوهام برداشته و برای سختی ها و موانعی که سر راه خواهید داشت آماده شوید.

برای تصمیم گیری از عقل خود استفاده کرده و از خرافات پیروی نکنید. راه رسیدن به مراد دل هموار خواهد شد. عبادت خداوند را به جای آورید و از فریبکاری دوری کنید تا به مقام و ثروت دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین مهر

غزل شماره 88 دیوان حافظ : شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت

تعبیر غزل شماره 88 حافظ در فال شما :

دشمنان با تهمت و افترا به دنبال ضربه زدن به شما هستند، نگران نباشید، زیرا انسان پاکی هستید و نتیجه خوبی های خود را خواهید دید.

دوری از یار سخت است و شما را دچار درد و اندوه فراوانی کرده اما چاره ای جز تحمل ندارید و باید به تقدیر و مشیت الهی اعتماد کنید. رقیبان برای شما دام گسترده اند و سعی می کنند از نقاط ضعف شما سواستفاده کنند. هر حرفی که می زنید با دلیل و برهان و منطق باشد تا جایی برای سواستفاده حریفان باقی نماند.

به دیگران نیکی کنید تا نیکی ببینید.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین آبان

غزل شماره 173 دیوان حافظ : در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

تعبیر غزل شماره 173 حافظ در فال شما :

دلی پاک و باطنی روشن دارید، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید به خاطر همین خصلت های نیکوی شماست. مدتی است صبوری می کنید و به زودی نتیجه صبر و تیزبینی خود را خواهید دید.

تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید.

به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین آذر

غزل شماره 154 دیوان حافظ : راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد

تعبیر غزل شماره 154 حافظ در فال شما :

گاهی دچار کبر و غرور می شوید که باید از آن برحذر باشید. توانایی و استعدادهای زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. اراده و تلاش دو رمز موفقیت در هرکاری می باشد.

زمان شروع کارهای مهمی فرا رسیده که لازم است شک و تردید را کنار گذاشته و با هوشیاری و درایت و سرعت وارد میدان شوید. سختی ها به زودی برطرف می شود. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. نذر را ادا کنید.

فال حافظ امروز 15 تیر متولدین دی

غزل شماره 311 دیوان حافظ : عاشق روی جوانی خوش نوخاسته‌ام

تعبیر غزل شماره 311 حافظ در فال شما :

بدانید هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نشده است. برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود باید عزمی راسخ و اراده آهنین داشته باشید تا به موفقیت و کامیابی برسید.

اگر در راه عاشقی قدم برمی دارید باید خلوص نیت و صداقت داشته باشید، از شک و تردیدها رها شوید و خجالت و شرم بیش از حد را کنار بگذارید که باعث دور شدن شما از مراد دل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین بهمن

غزل شماره 79 دیوان حافظ : کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

تعبیر غزل شماره 79 حافظ در فال شما :

این روزها همه چیز بر وفق مرادتان است و روزهای خوبی را می گذرانید. دقت کنید با اشتباه و سهل انگاری اوضاع را به هم نریزید که در این صورت هرگز خود را نخواهید بخشید و پشیمانی سودی نخواهد داشت.

از دشمن کمک خواستن به نفع شما نیست زیرا او فقط به دنبال ضربه زدن به شما می باشد.

اگر از آشفتگی اوضاع ناراحت و اندوهگین شده اید، بیش از این دل به غصه نسپارید که به زودی مشکلات حل شده و همه چیز سر جای خود قرار خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 15 تیر متولدین اسفند

غزل شماره 397 دیوان حافظ : ز در درآ و شبستان ما منور کن

تعبیر غزل شماره 397 حافظ در فال شما :

سختی و مشکلات در زندگی همه هست، صبوری و شکیبایی در مقابل سختی هاست که باعث موفقیت افراد می شود. شک نکنید که سرانجام نتیجه صبر و بردباری خود را خواهید دید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.