کد خبر : 26890 / /
/

ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو | ایران خودرو سامانه یکپارچه

جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

ایران خودرو یک خودروسازی بزرگ است. ایران خودرو تنوع محصول زیاد دارد. ایران خودرو همیشه فروش فوق العاده دارد. ایران خودرو پیش فروش دارد. ایران خودرو قیمت محصولاتش گران است.

 

قیمت تارا در بازار ثابت مانده است بر این اساس تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار ۸۳۰ میلیون است قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ نیز ۸۱۰ میلیون تومان شده است اما این خودرو در آگهی های فروش تا ۷۸۰ میلیون تومان هم دیده می شود همچنین قیمت تارا دنده ای مدل ۱۴۰۲ در بازار ۷۰۵ میلیون تومان است.
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.
قیمت روز خودروی تارا
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر    ۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۴۹۰,۵۵۱,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۲ صفر  ۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۹۴,۴۶۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۱ صفر ۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۰ صفر ۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۱ ۱۰,۰۰۰ ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

لینک ثبت نام ایران خودرو خرداد ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح پیش فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو روز شنبه ۱۳ خرداد ماه است. برای اینکار لازم است پیش پرداخت خودرو پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت. گفتنی است واریز وجه از ۳ خردادماه اعلام شده است.

قیمت خودرو ، مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از مطابق با جدول فوق واریز می کند و الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهاییی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد. /اقتصادآنلاین

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و الباقی وجه خودرو، پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

شرط مهم تکمیل ثبت نام ایران خودرو تابستان ۱۴۰۲

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه مادرانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ و بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای اینکار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام خودرو برای مادران تیر 1402

ططبق مصوبه جلسه ۵۷۴ شورای رقابت تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، با موضوع بررسی قیمت ناشی از تغییرات اجباری و اختیاری استانداردها، کد کلاس و تغییرات قیمتی بر روی این محصول اعمال شد و لیست جدید قیمت محصولات منتشر شد.

 

بر اساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت، قیمت خودروی دناپلاس ۲۸۱ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۴۳۸ تومان تعیین شده بود که پس از مصوبه دوم (پس از اصلاح قیمت‌ها/مصوبه ۱۶ خرداد ماه) مقرر شد که ۴۳ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۹۴ تومان از قیمت این خودرو کاسته شود. بنابراین قیمت نهایی این خودرو ۲۳۷ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۴۴ تومان فاکتور شود.

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه مادرانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ و بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای اینکار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت

اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد. بر این اساس مراحل تکمیل ثبت نام سورن پلاس بنزینی و  پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل مهرماه و شهریور ماه از دیروز آغاز شده است که در ادامه جزییات آن را می‌خوانید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.