کد خبر : 27005 / /
/

بهاره رهنما | بهاره رهنما بازیگر

اخیرا بهاره رهنما در گفتگویی از عوامل دوری خود از سینما صحبت کرد و تلویحا پیمان قاسمخانی (شوهر سابق خود) را مقصر این ماجرا دانست.

اخیرا بهاره رهنما در گفتگویی از عوامل دوری خود از سینما صحبت کرد و تلویحا پیمان قاسمخانی (شوهر سابق خود) را مقصر این ماجرا دانست.

وی در این رابطه گفت:  بعد از جدایی اولم عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ دفتر فیلمسازی‌ای از من نخواست که در فیلمی بازی کنم. اگرچه ایشان آدم محترمی بود ولی بسیاری از همکاران برای اینکه ترجیح می‌دادند و احتمالا هم احتیاج بیشتری داشتند که با فیلمنامه‌های ایشان کار کنند، ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند. ایشان هیچ‌گاه سعی نکردند که برای من مشکلی ایجاد کنند ولی من آن کسی بودم که محکوم شدم چون حضور پر رنگی در فضای مجازی داشتم و فکر می‌کنند اگر کسی این وضعیت را دارد اشتباه می‌گوید یا مقصر است درصورتی که من می‌توانم بگویم ما محترمانه‌ترین طلاق تاریخ سینمای کشور را داشتیم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

در این باره صفحه اینستاگرامی به نام «خدا رو چه دیدی» به «عطر آخر اردیبهشت» ساخته بهاره رهنما واکنش نشان داد و به نوعی این دستپخت خانم بازیگر را عامل دوری وی از سینما دانست.

در این فیلم، چهار زن، چهار دوست هر یک با مشکلی جدی مواجهند یکی درگیر خیانت همسرش، دیگری درگیر ام‌اس و طلاق، سومی زن دوم یک مرد پولدار شده و چهارمی که بهاره رهنما نقش او را بازی می‌کند، یک زن در آستانه مهاجرت و در حال خیانت به یک زن دیگر است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.