کد خبر : 27062 / /
/

فال حافظ | طالع بینی

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین فروردین

غزل شماره 311 دیوان حافظ : عاشق روی جوانی خوش نوخاسته‌ام

تعبیر غزل شماره 311 حافظ در فال شما :

بدانید هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نشده است. برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود باید عزمی راسخ و اراده آهنین داشته باشید تا به موفقیت و کامیابی برسید.

اگر در راه عاشقی قدم برمی دارید باید خلوص نیت و صداقت داشته باشید، از شک و تردیدها رها شوید و خجالت و شرم بیش از حد را کنار بگذارید که باعث دور شدن شما از مراد دل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 466 دیوان حافظ : این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی

تعبیر غزل شماره 466 حافظ در فال شما :

شکست و ناکامی در رسیدن به خواسته ها باعث اندوه زیادی شده و فکر می کنید دنیا به آخر رسیده، از غصه خوردن دست بردارید و روی کار دیگری تمرکز کنید.

به زودی با تلاش و پشتکاری که دارید روزهای خوش فرا خواهد رسید. دل بستن به آرزوهای محال و ناممکن خطرناک است. به اندازه استعداد و قابلیت های خود زندگی کنید.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین خرداد

غزل شماره 79 دیوان حافظ : کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

تعبیر غزل شماره 79 حافظ در فال شما :

این روزها همه چیز بر وفق مرادتان است و روزهای خوبی را می گذرانید. دقت کنید با اشتباه و سهل انگاری اوضاع را به هم نریزید که در این صورت هرگز خود را نخواهید بخشید و پشیمانی سودی نخواهد داشت.

از دشمن کمک خواستن به نفع شما نیست زیرا او فقط به دنبال ضربه زدن به شما می باشد.

اگر از آشفتگی اوضاع ناراحت و اندوهگین شده اید، بیش از این دل به غصه نسپارید که به زودی مشکلات حل شده و همه چیز سر جای خود قرار خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین تیر

غزل شماره 457 دیوان حافظ : هزار جهد بکردم که یار من باشی

تعبیر غزل شماره 457 حافظ در فال شما :

شاید نتیجه مطلوب را نگرفته اید اما غم به دل راه ندهید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید و این مهم ترین قسمت مسئله است!

زندگی برای تان سخت شده و همه چیز را تمام شده فرض می کنید، یار به عهد خود بی وفایی کرده اما شما سر عهد و قول خود بوده اید. امید خود را حفظ کنید که راز موفقیت در همین است.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین مرداد

غزل شماره 143 دیوان حافظ : سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌ کرد

تعبیر غزل شماره 143 حافظ در فال شما :

کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل تکیه بر استعداد و تلاش خودتان و توکل بر پروردگار است. از تکیه کردن به دیگران برحذر باشید. فاصله زیادی تا رسیدن به سرمنزل مقصود ندارید اما لازم است از مشکلات و سختی ها عبور کنید تا به وصال یار برسید.

هرگز از کمک به کسانی که دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند غافل نشوید. برای حل مشکلات تنها از خداوند یاری بجویید تا راه حل آن را به شما نشان دهد.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین شهریور

غزل شماره 256 دیوان حافظ : نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر

تعبیر غزل شماره 256 حافظ در فال شما :

در زندگی چیزهای زیادی دارید که باید قدرشان را دانسته و به آن ها قانع باشید. سعی کنید از لحظات عمر به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و ایام را با خوشی بگذرانید. برای مسائل بی اهمیت خود را آزار ندهید و غصه نخورید.

افکار بیهوده را از سر بیرون کرده و قدر زندگی خود را بدانید. بسیاری افراد به شما حسادت می کنند و حتی به دنبال از بین بردن خوشبختی شما هستند، از حسودان دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین مهر

غزل شماره 125 دیوان حافظ : شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد

تعبیر غزل شماره 125 حافظ در فال شما :

خودتان را اسیر صورت و ظاهر خوشی های دنیا نکنید. بسیاری از ظواهر صرفا پوسته زیبا هستند و چیزی که در دل پوسته قرار دارد ممکن است به زیبایی ظاهرش نباشد. فریب آن را نخورید و به جای صورت در پی سیرت باشید و باطن را زیبا کنید.

هر کسی محرم اسرار نیست، در انتخاب مشاور دقت کنید و راز پنهان دل را به نااهل نگویید. کبر و غرور عاقبت خوبی برایتان نخواهد داشت. توصیه های دوستان شفیق را آویزه گوش کنید.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین آبان

غزل شماره 494 دیوان حافظ : ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی

تعبیر غزل شماره 494 حافظ در فال شما :

عجولانه تصمیم نگیرید که بی فکری باعث پشیمانی و حسرت شما خواهد شد. از ظاهربینی حذر کنید و قبل از عمل کردن به حرف های دیگران عقل و اندیشه خود را به کار بگیرید.

اندوه و غصه را از دل بیرون کنید و امیدوار باشید که با رفتار عاقلانه و دوراندیشی می توانید به مراد دل و مقصود خود دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین آذر

غزل شماره 63 دیوان حافظ : روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

تعبیر غزل شماره 63 حافظ در فال شما :

در مسیری که انتخاب کرده اید با مشکلات و سختی هایی روبرو خواهید شد و رقیبان عرصه را بر شما تنگ خواهند کرد. دچار غم و اندوه هستید و احساس تنهایی می کنید اما نگران نباشید! به زودی به وصال یار رسیده و باعث مسرت همگان خواهید شد.

اگرچه دوری و فراق یار دردهای بیشماری برای شما داشته اما خاصیت عشق این است که هم درد است و درمان. وصال یار همه دردها را تسکین داده و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

فال حافظ امروز 28 تیر متولدین دی

غزل شماره 35 دیوان حافظ : برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست

تعبیر غزل شماره 35 حافظ در فال شما :

مژده به شما باد که به هرچه بخواهید دست خواهید یافت و به هرچه دست بزنید طلا می شود. تغییرات شگفت انگیزی در کار و بارتان ایجاد شده که برکت را به زندگی شما سرازیر خواهد کرد.

حال که ایام به کام شماست، شکر خداوند را به جای آورید که هر چه دارید از رحمت بی انتهای اوست.

از فرصت های پیش آمده استفاده کنید و وقت را هدر ندهید. به زودی شک و تردید جای خود را به یقین خواهد داد و مسیر درست را پیدا می کنید.

دست از گله و شکایت از روزگار بردارید که همه چیز روبراه خواهد شد و به مقصودتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین بهمن

غزل شماره 304 دیوان حافظ : دارای جهان نصرت دین خسرو کامل

تعبیر غزل شماره 304 حافظ در فال شما :

قدم در راهی گذاشته اید که فکر حسودان و رقیبان شما را نگران کرده است اما نگران نباشید. با توکل بر خدا و تلاش برای کسب روزی حلال در آینده نزدیک از همه آن ها پیشی خواهید گرفت.

برای موفقیت باید از علم و عقل و درایت خود استفاده کنید. انسان نیکوکاری هستید و به زودی پاداش کارهای خوب خود را دریافت خواهید کرد و سختی ها تمام می شود.

فـال حـافـظ امروز 28 تیر متولدین اسفند

غزل شماره 97 دیوان حافظ : تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج

تعبیر غزل شماره 97 حافظ در فال شما :

ظواهر زندگی و افراد باعث فریب شما می شوند و ممکن است همین راه سواستفاده دیگران را باز کند، از ظاهربینی برحذر باشید و سعی کنید باطن هرچیز یا هرکسی را کشف کنید.

مدتی است واله و شیدا شده اید و همه چیز را در وصال یار می بینید طوری که اگر جواب رد از معشوق بشنوید، آرزوی مرگ خواهید کرد. اما معشوق به شما کمترین اهمیتی نمی دهد و پافشاری بیش از حد نتیجه نخواهد داد، بیشتر از این خودتان را خسته نکنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.