کد خبر : 27076 / /
/

کشف جسد

پلیس تهران تحقیقات درباره علت مرگ پسر جوان و زنی که جسدشان در دو پارک در تهران پیدا شده بود را آغاز کرد.

 ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه‌ ۲۸ تیر امسال یکی‌ از ماموران کلانتری قائم در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را درجریان ‌ کشف جسد زنی ۳۲ ساله در یکی از پارک‌های شمال تهران‌ قرار داد. بررسی‌های اولیه پلیسی نشان می‌داد ساعتی از مرگش گذشته است. چون آثار ضرب و جرح روی بدن او وجود نداشت مرگ او مشکوک به نظر می‌رسید‌. از روی مدرک همراهش هویتش شناسایی شد‌.

ماموران برای‌ روشن شدن ماجرا به تحقیق از افراد حاضر در این پارک پرداختند و متوجه شدند این بوستان، پاتوق این زن ‌معتاد و محل‌ تردد‌ او بوده است. ساعاتی قبل هم بعد از مشاجره لفظی میان او و چند مرد و زن معتاد در آنجا با هم‌ از پارک خارج شدند. پس از آن این زن کنار شمشادها رفت و همانجا‌ ماند.‌ ساعاتی بعد یکی از‌ افراد حاضر در‌ پارک که قصد ترک آنجا را داشت،‌ متوجه مرگ این زن شد و با پلیس تماس گرفت.حدود ۱۹ ساعت بعد، دومین جسد در پارکی در محله رازی پیدا شد. مردی که برای تفریح و ورزش به این پارک آمده بود، مرد جوانی را دید که کناری افتاده است‌.  وقتی نبض او را گرفت فهمید مرده است.

همان موقع به پلیس ۱۱۰ زنگ زد و ماجرای کشف این جسد را اطلاع داد. با حضور ماموران کلانتری رازی به پارک و بررسی‌های اولیه مشخص شد زمان کوتاهی از مرگ او گذشته، آثار ضرب و جرح روی بدنش وجود ندارد و معلوم نبود چرا فوت شده است. ماموران از افراد حاضر در پارک تحقیق کردند اما کسی متوجه ماجرا نشده بود. ماموران در بازرسی بدنی، کارت شناسایی او را پیدا کردند. با مشخص شدن هویتش موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. در ادامه ماموران توانستند خانواده جوان فوت شده را شناسایی کنند که با تحقیق از آنها مشخص شد که فرزندشان در یک مغازه کار می‌کرده بعد از پایان کارش برای استراحت به خانه آمده و بعد از آن بیرون رفت و دیگر بازنگشته است تا این‌که در تماس پلیس با خانه‌شان متوجه مرگ او شدند.

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ این زن و مرد با دستور قضایی آغاز شده است. همچنین قرار شده فیلم دوربین‌های مداربسته این پارک‌ها بررسی شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.