کد خبر : 27123 / /
/

کشف جسد

سه مرد جوان که جسدی را در میان رو‌فرشی پیچیده و از ساختمانی در محله قلهک ‌بیرون برده بودند‌، تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت قرارگرفتند.

عصر اولین روز مرداد امسال زنی جوان با پلیس۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد از خانه مرد همسایه‌شان در طبقه‌ دوم ساختمان صدای دعوا و کمک‌خواهی‌ می‌آید‌.

ماموران قصد اعزام به محل را داشتند که‌ با تماس مرد دیگری رو‌به‌رو شدند.‌

تماس گیرنده‌ خود را مامور محافظت از یکی از مسئولان معرفی کرد و گفت، سه مرد جوان‌ را‌ دیده که جسدی را حمل می‌کردند‌. نشانی ارائه شده به ماموران با نشانی خانه مورد نظر در قلهک در تماس نخست یکی بود.

آنها به تحقیق از دوشاهد ماجرا پرداختند که ابتدا زن همسایه در اظهاراتش گفت‌: سر و صدایی از خانه مرد همسایه شنیدم ‌و بعد دیدم که‌ سه مرد جوان جسدی را از ساختمان بیرون بردند، اما نمی‌دانم جسد متعلق به مرد همسایه‌مان بوده یا نه‌.

مامور محافظ نیز در تحقیقات گفت: در مجاورت ساختمان محل زندگی این زن یکی از مسئولان با خانواده‌اش زندگی می‌کند و من محافظ شخصی این خانواده هستم‌.

وقتی مقابل خانه ایستاده بودم، دیدم که سه مرد جوان جسدی را در یک روفرشی بسته‌بندی کرده و آن را به سختی از ساختمان بیرون آوردند ‌و به انتهای خیابان رفتند.

چون ماموریت داشتم، نمی‌توانستم محل را ترک کنم و دنبالشان بروم‌. پس از زمانی کوتاه آن سه مرد بازگشتند اما از جسد خبری نبود.

آنها با دیدن من فرار کردند.  ‌

ماموران مقابل منزل مورد نظر‌ در طبقه دوم ساختمان رفتند و در زدند اما کسی در را باز نکرد. ‌با هماهنگی قضایی در را که باز کردند با به‌هم ریختگی خانه رو‌به‌رو شدند.

بررسی دوربین‌های مداربسته هم نشان داد‌، آنها جسد را داخل خودرویی گذاشتند. امیر‌حسین علیمردان‌، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: ‌سه مرد جوان تحت تعقیب قرار گرفتند تا مشخص شود جسدی که حمل می‌کردند متعلق به چه کسی بوده است. همچنین درباره سرنوشت مرد صاحبخانه تحقیق شود.

منبع: حادثه 24

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.