کد خبر : 27141 / /
/

کشف جسد

رد سالخورده‌ای که در خانه‌اش تنهایی زندگی می‌کرد به کام مرگ فرو رفت.

صبح امروز چهارشنبه چهارم مردادماه،  کشف جسد  مرد سالخورده‌ای در خانه‌ای در محله یوسف‌آباد از سوی همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه  قتل  شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

تیم جنایی به محض ورود به خانه مورنظر با جسد مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت که از زمان مرگ متوفی چند روزی گذشته است.

 

تحقیقات  ابتدایی نشان می‌داد، مرد سالخورده تنهایی زندگی می‌کرده و فقط با یکی از اقوام خود ارتباط داشته است که همسایه‌ها بخاطر بوی تعفن شدید از خانه مورد نظر، متوجه مرگ تلخ وی شده‌اند.

پس از پایان بررسی‌های میدانی در محل حادثه، ماموران پلیس از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی در رابطه با این حادثه تحقیق کنند.

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای تایین علت تامه فوت به  پزشکی قانونی  منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.