کد خبر : 27164 / /
/

حقوق معلمان

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود ۱۲۹ میلیارد ریال سهم الشرکه اعضای بازنشسته در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود ۱۲۹ میلیارد ریال سهم الشرکه اعضای بازنشسته در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

حمیدرضا نجف‌پورکردی از واریز حدود ۱۲۹ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته از دوم اردیبهشت تا اول خرداد ۱۴۰۲ عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: مبلغ یاد شده شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که برای ۷۰۲ عضو واریز شد.

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید.برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

ارتباط با روانشناس متخصص افسردگی

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، سود سال مالی ۱۴۰۲ بعد از برگزاری مجمع و محاسبه سود طبق روال و براساس سهم هر کدام از اعضا به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: به دنبال تکریم جایگاه فرهنگیان و حفظ کرامت اعضای بازنشسته در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یکماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی از نهادهای متولی و مسئول این کار، سهم‌الشرکه به حساب آنها اعمال خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.