کد خبر : 27196 / /
/

شبکه بانکی موظف شد شعبات کشیک منتخب خود را دایر و به اطلاع عموم برساند.

سخنگوی سازمان بورس: با توجه به اعلام تعطیلی سراسری کشور به دلیل گرمای هوا در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، در مورد فعالیت بازار سرمایه برای فردا موضوع بررسی و تا پایان روز جاری در این خصوص تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تهران تعطیل؛ جاده‌ها شلوغ شد!

اگرچه دیروز وزارت بهداشت پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت ارائه کرد اما با گذشت چند ساعت از اعلام رسمی دولت مبنی بر تعطیلی دو روزه تهران بنا به گزارش‌ها ترافیک سنگینی در معابر خروجی شهر در جریان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران خبر داد. ضا روشنی در مورد وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری امروز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه اعلام کرد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

 

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک نیمه‌سنگین در برخی از مقاطع محور شهریار – تهران گزارش شده است.

تعطیلی چهارشنبه و پنج‌شنبه در کل کشور | تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی در آخر هفته

 

سخنگوی دولت از تعطیلی چهارشنبه و پنج‌شنبه در کل کشور تعطیل خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهادری جهرمی گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.