کد خبر : 27306 / /
/

صبا راد | صبا راد اینستا | صبا راد در ترکیه

عکسی از همسر و فرزند مانی رهنما همسر دوم صبا راد در فضای مجازی منتشر شد که شباهت عجیبی این خانم به مانی رهنما دارد.

صبا راد (مجری سابق صداوسیما) است . صبا راد و همسر مانی رهنما (خواننده پاپ) صبا راد تصویری از خود و شوهرش را در یک استوری اینستاگرام  منتشر کرد.صبا راد با استوری هایش برای خودش حاشیه درست می کند. در این تصویر صبا راد و مانی رهنما لباس‌هایی رنگی و خنک مخصوص تابستان بر تن دارند.

تصویری دیده نشده از مانی رهنما در کنار همسر و فرزندش منتشر شد که نشان می دهد این خانواده سه نفری شباهت زیادی به یکدیگر داشته اند.

مانی رهنما از همسر اول خود جدا شده و یک پسر به نام پارسا دارد که پیانو کار میکند و از دوستان فرهاد مدیری پسر مهران مدیری است.«صبا راد» مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند.پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد .

مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت. همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد .در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجشان را اعلام کرد.

صبا راد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.