کد خبر : 27324 / /
/

باشگاه تراکتور

خمز پس از شکست مقابل سپاهان به سیم آخر زد و افشاگری کرد.

فقط یک شکست کافی بود تا اسرار عجیبی در خصوص باشگاه تراکتور توسط سرمربی خارجی این تیم مطرح شود. زنوزی که تا پیش از بازی با سپاهان صحبت‌های عجیبی در خصوص هدفگذاری‌های باشگاهش در لیگ برتر بیست و سوم مطرح می‌کرد، حالا شاید مجبور به پاسخگویی شود.

تراکتور در فصل نقل و انتقالات دست به خرید ستاره های بی شماری زد. بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، امیرحسین حسین‌زاده و ...راهی تبریز شدند تا تراکتور به نظر برسد پرستاره‌ترین تیم ایران است و هدفش فقط قهرمانی در لیگ برتر خواهدبود.

حالا اما امروز خمز پس از شکست در برابر سپاهان گفته این تیم را من نبستم! جمله‌ای تلخ که نشان می‌دهد باز در تابستان نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، دلال‌ها نقش ویژه‌ای را ایفا کرده اند و باشگاه‌های متمول لیگ برتری بدون توجه به نیاز سرمربی، اقدام به خرید بازیکن کرده اند.

حالا باید منتظر واکنش زنوزی باشیم، این مرد متمول در سال های اخیر حسابی بریز و بپاش کرده، اما عایدی خاصی برای فوتبال تبریز نداشته و صرفا این تیم در دوران زنوزی به ۱جام حذفی رسیده‌است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.