کد خبر : 27345 / /
/

ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

خودرو وارداتی ایران خودرو مشخص شد.

ایران خودرو هر چند وقت یک بار محصولاتش را قرعه کشی می کند.ایران خودرو خدمات پس از فروش خوبی دارد.خودرو های ایران خودرو گران است.برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو سخت است. برای اطلاع از قیمت های ایران خودرو مطلب زیر را بخوانید.

محصول وارداتی ایران خودرو آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max) گروه خودرویی ایران خودرو از محصول وارداتی خود به نام دانگ فنگ آئولوس یی شوئن مکس رونمایی کرد که این خودرو با نام شاین مکس و توسط شرکت ایساکو کیش در ایران عرضه خواهد شد. براساس اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت تصمیم داد که 4500 دستگاه خودرو را برای واردات به مرحله اجرا برساند. این خودروها از برند دانگ فنگ، از جمله همکاران قدیمی ایران خودرو، به بازار ایران عرضه خواهند شد و در رده کلاس D سدان تعلق دارد. تصمیم ایران خودرو این است که از مدل های سدان آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max)  را در ابتدا به عنوان خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران واگذار کند و سپس به شکل مونتاژی حضور داشته باشد. برند آئولوس توسط گروه دانگ فنگ در بازار جهانی به فروش می رسد و جز خودروهای لوکس چینی به شمار می رود که همچنین برنامه مونتاژ سدان کلاس C آئولوس یی شوئن نیز در دستور کار قرار داده شده است. 

محصول وارداتی ایران خودرو آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max)

گروه خودرویی ایران خودرو از محصول وارداتی خود به نام دانگ فنگ آئولوس یی شوئن مکس رونمایی کرد که این خودرو با نام شاین مکس و توسط شرکت ایساکو کیش در ایران عرضه خواهد شد. براساس اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت تصمیم داد که ۴۵۰۰ دستگاه خودرو را برای واردات به مرحله اجرا برساند. این خودروها از برند دانگ فنگ، از جمله همکاران قدیمی ایران خودرو، به بازار ایران عرضه خواهند شد و در رده کلاس D سدان تعلق دارد. تصمیم ایران خودرو این است که از مدل های سدان آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max)  را در ابتدا به عنوان خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران واگذار کند و سپس به شکل مونتاژی حضور داشته باشد. برند آئولوس توسط گروه دانگ فنگ در بازار جهانی به فروش می رسد و جز خودروهای لوکس چینی به شمار می رود که همچنین برنامه مونتاژ سدان کلاس C آئولوس یی شوئن نیز در دستور کار قرار داده شده است.

مشخصات فنی آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max) شاین مکس

دانگ فنگ شاین مکس در دو مدل بنزینی و هیبریدی تولید شده است و در ایران به شکل بنزینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نوع بنزینی این خودرو یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربو وجود دارد که با سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI می تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

همچنین انتقال قدرت در این مدل بنزینی از یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه WET می باشد و سه مدل رانندگی نرمال، اکو و اسپرت را می تواند انجام دهد.

این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر نزدیک به ۶٫۲ لیتر بنزین مصرف می کند و سیستم تعلیق جلو نیز از نوع مک فرسون و تعلیق عقب نیز از نوع مستقل است.

همچنین در نسخه هیبریدی این مدل نیز امکاناتی نظیر: موتور ۱٫۵ لیتر ۴ سیلندر توربو و یک موتور برقی با آهنربای دائمی Permanent Magnet Synchronous Motor است. این سیستم هیبریدی قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار و قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. در این مدل هیبریدی به خاطر وجود نصب موتور برقی و باتری، وزن کلی خودرو نسبت مدل بنزینی ۷۴ کیلوگرم بیشتر است. انتقال قدرت هم توسط گیربکس اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود و در هر ۱۰۰ کیلومتر نزدیک به ۴٫۳ لیتر بنزین مصرف می کند.

محصول وارداتی ایران خودرو آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max)  گروه خودرویی ایران خودرو از محصول وارداتی خود به نام دانگ فنگ آئولوس یی شوئن مکس رونمایی کرد که این خودرو با نام شاین مکس و توسط شرکت ایساکو کیش در ایران عرضه خواهد شد. براساس اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت تصمیم داد که 4500 دستگاه خودرو را برای واردات به مرحله اجرا برساند. این خودروها از برند دانگ فنگ، از جمله همکاران قدیمی ایران خودرو، به بازار ایران عرضه خواهند شد و در رده کلاس D سدان تعلق دارد. تصمیم ایران خودرو این است که از مدل های سدان آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max)  را در ابتدا به عنوان خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران واگذار کند و سپس به شکل مونتاژی حضور داشته باشد. برند آئولوس توسط گروه دانگ فنگ در بازار جهانی به فروش می رسد و جز خودروهای لوکس چینی به شمار می رود که همچنین برنامه مونتاژ سدان کلاس C آئولوس یی شوئن نیز در دستور کار قرار داده شده است. 

امکانات کابین و ایمنی دانگ فنگ شاین مکس

 چراغ‌های LED جلو و عقب

سیستم سنسور نور

 صندلی‌های Zero Gravity

سانروف شیشه‌ای بزرگ پانورامیک

صندلی‌های برقی با قابلیت تنظیم در چهار جهت و تنظیم گودی کمر

سردکن و ماساژور صندلی راننده

 ترمز ضدقفل (ABS)

توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)

سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)

دوربین دنده عقب با رزولوشن بالا و دید ۳۶۰ درجه

هشدار‌های برخورد از جلو و عقب

هشدار خروج از مسیر و هشدار بازکردن درب‌ها

سیستم‌های کمکی راننده و کنترل‌های هوشمند

کروز تطبیقی (ACC)

سیستم کمکی پارک خودرو

پارک کردن اتوماتیک

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.