کد خبر : 27485 / /
/

فرمانده انتظامی ملایر از پلمب ۲ واحد صنفی شامل یک باشگاه ورزشی زنانه و یک استخر عمومی به علت تخلفات متصدیان آنان خبر داد.

به دنبال انتشار تصاویری تبلیغی در فضای مجازی از حضور بانوان در یک باشگاه ورزشی زنانه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این آموزش دختران نوجوان در یک استخر عمومی و مطالبه شهروندان برای شناسایی و برخورد با عاملان انتشار این تصاویر، موضوع توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی و هماهنگی قضایی و صنفی، اقدام به پلمب ۲ واحد مذکور و معرفی ۲ نفر متهم به مرجع قضایی کردند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: انتشار تصاویر نامناسب تبلیغی در فضای مجازی جرم است و با منتشرکنندگان این تصاویر برابر قانون برخورد می‌شود.

وی همچنین از توقیف چهار دستگاه موتور سیکلت و دستگیری سه معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در اجرای این طرح تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط راکبان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ ساکی اظهار داشت: در این طرح ماموران یک معتاد متجاهر و یک نفر متهم فراری را دستگیر کردند و با تشکیل پرونده تمامی متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.