کد خبر : 27698 / /
/

کرمان موتور

فروش قسطی خودرو کم کم به شیوه های فروش شرکت های خودروساز اضافه می شود. کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش خود، جک J4 را به صورت قسطی در دسترس متقاضیان قرار می دهد.

کرمان موتور فروش قسطی جک J4 را استارت زد. این خودروساز خصوصی در دور جدید فروش خود عرضه خودروی سدان جمع و جور شهری خود را آغاز کرد.

متقاضیان این امکان را دارند تا جک J4 را با پیش پرداخت 300 میلیون تومانی یا 500 میلیون تومانی در اختیار بگیرند. مدیران فروش کرمان موتور بازه زمانی اقساط را نیز برای مشتریان خود منعطف در نظر گرفته اند.

مشتاقان خرید قسطی جک J4 می توانند این خودرو با بازه پرداخت 18 ماهه تا 36 ماهه از کرمان موتور تحویل بگیرند.

این خودروساز کرمانی چناچه پیش پرداخت 300 میلیون تومانی دریافت کند حاضر از الباقی قیمت خودرو را یا طی 18 ماه با مبلغ قسط حدود 95 میلیون تومانی یا طی 30 ماه با مبلغ قسط حول و حوش 67 میلیون تومانی از متقاضیان دریافت کند.

اگر مشتریان مبلغ پیش پرداخت را تا 500 میلیون تومان افزایش دهند. الباقی قیمت خودرو را می توانند 24 ماهه با مبلغ قسط نزدیک به 33 میلیون تومان، 30 ماهه با مبلغ قسط 28 میلیون تومان و یا 36 ماهه با قسط حدود 24 میلیون تومان پرداخت کنند.

نکته مهم اینکه مبلغ اقساط طی چک و هر سه ماه یکبار از مشتریان دریافت می شود. به طور مثال اگر متقاضی تصمیم بگیرد مبلغ اقساط را طی 18 ماه پرداخت کند. باید هر سه ماه یکبار چکی به مبلغ حول و حوش 95 میلیون تومان را پاس کند. این به آن معناست که هر ماه باید نزدیک به 32 میلیون تومان برای پاس کردن چک کنار بگذارد.

به نظر می رسد دلیل اصلی کرمان موتور برای برگزاری این طرح فروش قسطی، افزایش قیمت کارخانه ای جک J4 به نسبت قیمت بازاری آن باشد. این اتفاق سبب شده تا مشتریان علاقه ای به خرید این خودرو از کارخانه نداشته باشند. مدیران فروش این خودروساز خصوصی تلاش می کنند نظر متقاضیان را برای خرید این خودرو از کارخانه به کمک اهرم فروش قسطی تغییر دهند. این خودرو به صورت نقدی هم به مشتریان عرضه می شود. فروش قسطی جک J4 از 19 شهریور (امروز) تا پایان شهریور 1402 ادامه دارد.

رنگ جک J4 های عرضه شده در این فروش قسطی سفید و مشکی است. مدیران کرمان موتور تاکید دارند چون فروش قسطی است متقاضیان باید خودروها را با بیمه بدنه خریداری کنند و هزینه بیمه بدنه جداگانه محاسبه می شود. سند خودروها نیز تا پایان پرداخت اقساط در رهن کرمان موتور باقی می ماند.    

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.