کد خبر : 27885 / /
/

وضعیت آب و هوا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط دیگر خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط دیگر خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: جمعه و شنبه(۳۱شهریور و ۱ مهر)  در ارتفاعات البرز واقع در مازندران و اردبیل افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در بعضی ساعات خیزش گرد و خاک ادامه خواهد داشت همچنین در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

وی افزود: یکشنبه (۲ مهر) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ابرناکی و رگبارو رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۳ مهر) علاوه براین مناطق در اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

ضیاییان ادامه داد: سه‌شنبه(۴ مهر نیز) علاوه بر استان اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی در شرق سواحل دریای خزر نیز وزش باد ،ابرناکی و بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا شنبه (۱ مهر) صاف گاهی افزایش باد و در اواخر وقت، قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه ( ۲ مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز (۳۱ شهریور) و فردا (۱ مهر) اهواز با دمای ۴۵ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.