کد خبر : 28142 / /
/

احمدی نژاد

فعال سیاسی و عضو دولت های نهم و دهم می گوید: باید احمدی نژاد را تمام شده قلمداد کرد چون در عرصه ها وارد نخواهد شد اگر هم ورود کند مردم به وی اقبالی نشان نمی دهند.

فعال سیاسی و عضو دولت های نهم و دهم می گوید: باید احمدی نژاد را تمام شده قلمداد کرد چون در عرصه ها وارد نخواهد شد اگر هم ورود کند مردم به وی اقبالی نشان نمی دهند.

عباس امیری فر، فعال سیاسی و از دولتمردان دولت نهم و دهم با اشاره به اینکه بعید است احمدی نژاد برای انتخابات مجلس برنامه ای داشته باشد، گفت: به نظر می رسد آقای احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری خواهد آمد البته سکوت وی هم مبین همین موضوع است.

وی گفت: آقای احمدی نژاد مانند دوره های قبل برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه دارد و در واقع به دنبال این مسئله است که به نوعی حضور پیدا کند که البته این بار هم مثل گذشته ردصلاحیت خواهد شد و نظام، ایشان را تایید نمی کند.‌

دیدارهای مخفیانه احمدی نژاد با بقایی و مشایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد مُرده سیاسی است /او می‌خواهد دل بایدن را بدست آورد

امیری فر تاکید می کنید: البته غالبا افرادی هم که در دولت نهم و دهم حضور داشتند از آقای احمدی نژاد اعلام برائت کردند که در حال حاضر در دولت مسئولیت دارند اما ارتباطی ندارند و ارتباطاتشان را با وی قطع کرده اند. به هر حال اینها نیروهای دولت نهم و دهم بودند که عملکرد موفقی نیز داشتند در حال حاضر در حال همکاری با دولت رئیسی هستند.

این چهره سیاسی گفت: باید احمدی نژاد را تمام شده قلمداد کرد چون در عرصه ها وارد نخواهد شد اگر هم ورود کند مردم به وی اقبالی نشان نمی دهند گرچه جریان احمدی نژاد تلاش برای جذب مردم دارد اما بعید است چنین اتفاقی رخ دهد. در مجموع نباید درباره احمدی نژاد صحبت کرد چرا که چهره ها و شخصیت های جوان و پرانرژی و همچنین گروه های دیگری داریم که اینها وارد عرصه انتخاباتی خواهند شد. بنابراین احمدی نژاد و جریان منسوب به وی بعید است بروز و ظهور خاصی داشته باشند.‌

امیری فر تصریح کرد: در ارتباط با انتخابات مجلس بعید به نظر می رسد برنامه و نقشه ای داشته باشد به هر حال پا به سن گذاشته است برای مجلس بعید است برنامه خاصی داشته باشد اما تمام تلاش های وی برای انتخابات ۱۴۰۴ است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.