کد خبر : 28147 / /
/

قیمت خانه

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه های ۱۰۰ متری در صادقیه خواهیم‌ پرداخت.​

صادقیه محله‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ۱۳۵۷ نام رسمی این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه، طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است. بخشی از این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است.اگر قصد اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در صادقیه را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید. 

اگر قصد اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در صادقیه را دارید، یک واحد ۸ ساله که پارکینگ،انباری،آسانسور و دو اتاق خواب دارد را با رهن ۶۰۰ میلیونی و اجاره ۱۳ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در صادقیه هستید می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری که دو اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۲۰ میلیون تومانی در صادقیه کرایه کنید.

همچنین باز یک واحد دیگری که ۱۰۰متری است و سه خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد در با رهن ۵۰۰ میلیون و اجاره ۱۷ میلیون تومانی در صادقیه برای اجاره قیمت گذاری شده است.

اگر به دنبال یک واحد دیگری در صادقیه با متراژ ۱۰۰ متر در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۱۸ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در صا قیه به دنبال خانه ۱۰۰ متری هستید باز یک واحدی که دو اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۲۵۰ میلیون و اجاره ۱۲میلیون تومانی در صادقیه کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه ۱۰۰ متری با رهن کامل هستید، باز یک واحد در صادقیه با متراژ ۱۰۰ متر و ۱۲ ساله و که دو اتاق خواب،انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۱ میلیارد تومانی در صادقیه برای اجاره قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه ۱۰۰ متری در صادقیه به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه ۱۰۰ متری در صادقیه

محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان)
 صادقیه ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 صادقیه ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 صادقیه ۱۰۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۸۹ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 صادقیه ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -
 صادقیه ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۵۰۰٬۰۰۰ 
 صادقیه ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۲ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 صادقیه ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۷۲ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 صادقیه ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۸۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در صادقیه برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.