کد خبر : 28167 / /
/

قیمت پراید

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

آتش جنگ اسرائیل و حماس از همان ساعت‌های ابتدایی به بازار ارز رسید و قیمت دلار بازار آزاد را تا ۵۳ هزارتومان بالا برد. قیمت خودرو نیز همزمان با پیشروی دلار وارد فاز صعودی شد. رصد بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت محصولات ایران خودرو امروز هم افزایشی شده است. بر این اساس دنا، پژو ۲۰۷، تارا و پژو پارس پیشتاز افزایش قیمت‌ها شدند. همچنین بررسی قیمت خودروهای سایپا حاکی از آن است که قیمت شاهین، کوییک، پراید و ساینا نسبت به روز گذشته بالا رفته است.

در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی (تغییرات آن نسبت به روز گذشته ۱۸ مهرماه) را بخوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۷۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و نسبت به دو روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۰  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است و  نسبت به دو روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۵ میلیون تومان است که ۵ میلیون بالا رفته است و طی دو روز ۱۵ میلیون گران شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۵۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و طی دو روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۶۰ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۱۵ میلیون افزایش یافته است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۷۷۵میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این مدل طی سه ماه گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۸۰ تومان قیمت خورده است که نسبت به دو روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است اما طی ۴۳ روز حوالی ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای ۱۴۰۲ هم به ۶۷۰میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵میلیون گران شده است و طی سه ماه گذشته ۱۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۱۵ میلیونی طی یک روز است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۱۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ و دو روز گذشته ۲۵ میلیون گران شده است اما طی سه ماه گذشته ۲۰۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۴۵ میلیون تومان که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱هم ۴۸۵ میلیونی شده است که طی روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱حوالی ۵۵۰میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیامدل ۱۴۰۱ هم ۵۲۰ میلیونی شده است که نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۵۰ میلیون تومان است شده است که تغییر نکرده است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت پژو پارس XU۷Pمدل ۱۴۰۲ نیز ۵۱۰ میلیون تومان شده است و نسبت به دو روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است و طی ۲۸ روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. همچنین قیمت این خودرو طی ۲۰ روز گذشته ۴۵ میلیون ارزان است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۳۵ میلیون تومان است و  نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم نسبت به روز گذشته ۷ میلیون گران شده است و حوالی ۲۵۷ میلیون تومان به روزرسانی شد. این خودرو طی ۲ روز ۱۲ میلیون بالا رفته است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است و ۳۳۰میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است و حوالی ۳۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت ساینا S اتوماتیکنیز ۴۰۰ میلیون تومان شده است که ۵ میلیون طی یک روز گذشته بالا رفته است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۳۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش یافته است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۵ میلیون است که ثابت مانده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۳۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵8۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای افزایش ۱۰ میلیونی طی یک روز است اما طی ۳۵ روز گذشته ۳۵ میلیون گران شده است.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید. گفتنی است قیمت خودروهای داخلی بر اساس اطلاعات سایت باما به‌روزرسانی شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.