کد خبر : 28229 / /
/

مردی که به خاطر زیبایی همسرش و سوءظنی که داشت او را با اسید سوزانده به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

مردی که به خاطر زیبایی همسرش و سوءظنی که داشت او را با اسید سوزانده به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

متهم که مردی جوان است همسرش را به بهانه دیدار با فرزندشان به خیابان کشاند و با اسید سوزاند.

یک سال پیش زنی جوان به نام مریم با سوختگی شدید اسید به بیمارستان برده شد. خواهر این زن به ماموران گفت مریم با حمله اسیدی همسرش سوزانده شده است. اقدامات اولیه روی مریم انجام شد و پزشکان دستور بستری او را صادر کردند.

مریم بعد از اینکه قدرت صحبت کردن را به دست آورد به ماموران گفت: من به خاطر زیبایی چهره‌ام از نوجوانی خواستگاران زیادی داشتم. ۲۰ ساله بودم که با بیژن ازدواج کردم چون عاشق او شدم اما بیژن همیشه به من شک داشت. او فکر می‌کرد با مردان دیگر رابطه دارم و همیشه سر این موضوع مرا کتک می‌زد. بعد که می‌فهمید اشتباه کرده، عذرخواهی می‌کرد. ما یک پسر داریم که من به خاطر پسرم ۱۴ سال این وضعیت را تحمل کردم. بار آخر شوهرم دوباره در خیابان دنبالم راه افتاده بود تا ببیند کجا می‌روم و چه می‌کنم. حتی وقتی برای خرید از سوپرمارکت بیرون می‌رفتم مرا تعقیب می‌کرد. دیگر خسته شدم. حسابی با او جر و بحث کردم و بعد هم به خانه خواهرم رفتم.

او گفت: تصمیم خودم را برای طلاق گرفتم به همین دلیل در خانه خواهرم ماندم. شوهرم به کلانتری رفته و از من شکایت کرده و گفته بود به مکان نامعلومی ‌رفته‌ام در حالی که می‌دانست من در خانه خواهرم هستم. وقتی به کلانتری رفتم اعلام کردم چون شوهرم من را به قصد کشت کتک می‌زند در خانه خواهرم می‌مانم. بعد دوباره به خانه خواهرم برگشتم تا اینکه شوهرم تماس گرفت و از من خواست به خانه برگردم؛ قبول نکردم و گفتم برنمی‌گردم و طلاق می‌خواهم. روز حادثه شوهرم آمد و گفت بچه را آورده تا ما همدیگر را ببینیم من هم دلم برای بچه‌ام تنگ شده بود.

این زن ادامه داد: جلوی در رفتم. پسرم ایستاده بود. شوهرم پارچ اسید را روی من ریخت و گفت تو وقتی می‌خواهی از من طلاق بگیری اجازه نمی‌دهم با مرد دیگری ازدواج کنی. داشتم می‌سوختم و شوهرم فقط نگاه می‌کرد. من گذشت نمی‌کنم.

بعد از این شکایت شوهر او دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: همسرم به من خیانت می‌کرد اما نمی‌توانستم ثابت کنم. او می‌خواست با مرد دیگری ازدواج کند و من هم او را سوزاندم چون او با زیبایی‌اش به من خیانت می‌کرد.

بنا بر این گزارش، مرد اسیدپاش به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.