کد خبر : 28268 / /
/

فال حافظ

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سشنبه2آبان را بخوانید.

فال حافظ یک روش پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ ایرانی رواج دارد. در فال حافظ ، شخص مورد نظر یک سؤال خاص را به صورت نوشتاری به همراه نام و نام خانوادگی خود در کاغذی نوشته و سپس آن کاغذ را تازه برگشته و در هنگام صحبت بایکی از اشخاص حاظر، در فال حافظ او را انتخاب می‌کند و سؤال خود را به او می‌پرسد. سپس آن شخص به صورت تصادفی یکی از اشعار فال حافظ را باز می‌کند و به عنوان پاسخ به سؤال شخص مورد نظر، بخشی از آن شعر را به او می‌خواند. فال حافظ ، بیشتر به عنوان یک گیج کننده تفریحی محسوب می‌شود و قطعاً نباید به عنوان یک منبع جدی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار

خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

 

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که اگر توقع داری که به موفقیت برسی باید کمتر دنباله رو دل و هوی و هوس خود باشی زیرا فرصت های مهم زندگی را از تو می گیرند ولی اگر عقل و احساس را به هم آمیزی چندان دور نیست که کارها مطابق میلت پیش رود.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم

هر چند غرق بحر گناهم ز صد جهت

تا آشنای عشق شدم ز اهل رحمتم

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که روزهای زیادی را به انتظار گذرانده‌اید، این مسئله باعث رنج‌تان شده است. برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید در کنار تلاش و کوشش به خداوند توکل کرده و از او یاری بخواهید. اگرچه راه رسیدن به مقصود دور و پرپیچ و خم است اما مایوس نباشید، همه چیز را به خداوند بسپارید. اگر از یک راه به نتیجه نرسیده‌اید راه‌های دیگر را امتحان کنید تا به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

روشنی طلعت تو ماه ندارد

پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم

خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می‌روید بقیه کنار می‌کشند چون موفقیت تان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می‌دهید از دست هیچ کس بر نمی‌آید و این به خاطر ذوق و سلیقه خودتان است. مواظب باشید که راه خطا نروید چون دشمنان می‌خواهند شما را خراب کنند.

فـال حـافـظ متولدین تیر

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست

مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

 

میان او که خدا آفریده است از هیچ

دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که اگر قرار باشد همه عالم به گوش تو باشند و حرف هیچ ناصحی را نپذیری نباید امید پیروزی و موفقیت را در دل بپرورانی. در گفته ها و اعمال خود تجدیدنظر کن و بیشتر مراقب گفتار و کردار خود باش.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد

که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا

درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده است. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شود و دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که این بار هم سرمایه تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای کسی فاش نکن.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو

شاه‌نشین چشم من تکیه گه خیال توست

جای دعاست شاه من بی تو مباد جای تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی را برای خود ساخته‌ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

فـال حـافـظ متولدین مهر

صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار

وز او به عاشق بی‌دل خبر دریغ مدار

چو ذکر خیر طلب می‌کنی سخن این است

که در بهای سخن سیم و زر دریغ مدار

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید. به شکرانه‌ این خبر نذرتان را ادا کنید و اگر عهد و پیمانی بسته‌اید به آن عمل کنید. هر کار سختی در دنیا با اراده‌ قوی‌ برایتان آسان می‌شود.

فـال حـافـظ متولدین آبان

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست

گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس

که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که صلاح در این است که فعلا به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

فـال حـافـظ متولدین آذر

صبا به تهنیت پیر می فروش آمد

که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد

هوا مسیح نفس گشت و باد نافه گشای

درخت سبز شد و مرغ در خروش آمد

تـعبـیـر فال حافظ:

آذر ماهی عزیز نیتی که امروز کردید این تفسیر حافظ را دارد که فردی به کمک‌تان می‌شتابد و شما را از ورطه‌ درد و فلاکت نجات می‌بخشد‌. غم و اندوه شما به شادی تبدیل خواهد شد. کمی عصبانی هستید؛ سعی کنید به خودتان مسلط باشید. بین کسی جدایی نیندازید تا بلایا از شما دور شود.

فال حافظ متولدین دی

از من جدا مشو که توام نور دیده‌ای

آرام جان و مونس قلب رمیده‌ای

از چشم بخت خویش مبادت گزند از آنک

در دلبری به غایت خوبی رسیده‌ای

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما دی ماهی عزیز می گوید که برای رسیدن به مقاصد خود لازم است از پشتکار خوبی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را در این راه به کار گیرید. در مقابل سختی‌های مسیر سر خم نکنید و غرور و کبر را کنار بگذارید. صبور باشید و با شکیبایی موانع را پشت سر بگذارید. از کارهای عجولانه و استرس بیهوده برحذر باشید تا بتوانید با آرامش و طمأنینه در جهت رسیدن به آرزوها گام بردارید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی​آید به چشم غم پرست

بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی ولی گاهی در این مسیر دچار شتاب زدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت پیروزی را در آغوش بکشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

ز چین زلف کمندت کسی نیافت خلاص

از آن کمانچه ابرو و تیر چشم نجاح

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن و سعی کن خود را از این وضعیت نجات دهی.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.