کد خبر : 28632 / /
/

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ دوشنبه ۲۰ آذر را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش

که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

نظر کردن به درویشان منافی بزرگی نیست

سلیمان با چنان حشمت نظرها بود با مورش

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که زندگی را سخت نگیرید که ارزش این همه رنج را ندارد. برای دو روزه دنیای فانی حق دیگران را پایمال نکنید. از ظاهربینی پرهیز کنید و فریب ظواهر دنیا را نخورید. از رویاهای محال دست بردارید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه

مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب

این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که تغییر حالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است. قدر داشته‌های خود را نمی‌دانید و حوصله‌ کسی را ندارید. اطرافیان تان روی شما حساب می‌کنند ولی افسوس که همه را پراکنده کرده‌اید. ناراحتی شما و دل‌شکستگی تان با گذر زمان درمان خواهد شد. بیشتر مراقب خودتان باشید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم

سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم

می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم

چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که اندوهگین نباشید. غم و غصه را رها کنید و به شیرینی‌های زندگی فکر کنید. اگرچه روزها به سختی می‌گذرد و ناراحتی‌های زیادی را تحمل کرده‌اید اما می‌توان از دل این غم و غصه نیز شادی‌ها را بیرون کشید. اگر در راه رسیدن به مقصود شکست خورده‌اید همچنان امید داشته باشید و صبوری پیشه کنید، شکست مقدمه پیروزی است و زندگی سرشار از پستی و بلندی‌هاست.

فـال حـافـظ متولدین تیر

گر دست دهد خاک کف پای نگارم

بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است

از موج سرشکم که رساند به کنارم

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید اما لازم است از یکرنگ بودن آنها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند؟!

فـال حـافـظ متولدین مرداد

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت

خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست

خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی را که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد

شب صحبت غنیمت دان که بعد از روزگار ما

بسی گردش کند گردون بسی لیل و نهار آرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار. در هر صورت تو فقط به دوستی ها بیندیش تا التیام دل بیقرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می‌دانی. از خدا می‌خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی همواره در کنار دوست باشی.

فـال حـافـظ متولدین مهر

ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت

و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز

کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که کسی را دوست داری ولی میان تو و او فاصله است و نمی توانی عشق خود را ابراز کنی. غمگین مباش که دل او کم کم نرم خواهد شد و به آرزویت می‌رسی.

فـال حـافـظ متولدین آبان

ای که مهجوری عشاق روا می‌داری

عاشقان را ز بر خویش جدا می‌داری

تشنه بادیه را هم به زلالی دریاب

به امیدی که در این ره به خدا می‌داری

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که اگر به توانایی‌های خود در انجام کاری شک دارید قبل از شروع خوب فکر کرده و توانایی‌های خود را بسنجید. لازم است به عواقب عمل خود توجه داشته باشید و با ندانم کاری باعث رنج خود نشوید. نیتی در دل دارید که برای تحقق آن باید تلاش و پشتکار زیادی داشته و در طول مسیر نقاط ضعف و اشتباهات خود را شناخته و به دنبال برطرف کردن آنها باشید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود

پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند

گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت شان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت‌ها را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

فال حافظ متولدین دی

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم

کنار و بوس و آغوشش چه گویم چون نخواهد شد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که شما عاشق کسی شده‌اید ولی عشق تان را پنهان می‌کنید؛ بدانید تا ابد فرصت ابراز عشق را نخواهید داشت و ممکن است خیلی زود دیر شود. به خاطر اخلاق خوبی که دارید از لحظات زندگی به نحو احسن لذت می‌برید، فقط مواظب باشید که به راه باطل کشیده نشوید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد

به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد

دل به امید صدایی که مگر در تو رسد

ناله​ ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. بسیار دلتنگ هستید، منتظر پیامی، خبری ، نشانه‌ای از کسی هستید. امیدوار باشید؛ ان‌شاءالله که انتظارتان به زودی به پایان برسد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

الا ای طوطی گویای اسرار

مبادا خالیت شکر ز منقار  

بیا و حال اهل درد بشنو

به لفظ اندک و معنی بسیار

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که شانس فقط یک بار در خانه‌ شما را می زند پس چرا آن را پس می‌زنید و ندانسته به بازی می‌گیرید؟ فکر می‌کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دین تان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی‌تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

منبع: رکنا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.