کد خبر : 28672 / /
/

​مرد میانسال که متهم است با فریب دختر جوان او را به خانه‌اش کشانده و آزار داده، پس از محاکمه دوباره در دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد، متهم در جریان تحقیقات و محاکمه منکر این اتهام شده است.

ماجرای این پرونده به شهریور سال گذشته برمی‌گردد. دختر ۲۲ساله قصد داشت از سر کار به مطب پزشکی برود که مقابل ایستگاه مترو، سعید با خودروی بی‌ام‌دبلیو مقابلش توقف کرد و توانست شماره دختر جوان را بگیرد.

این آشنایی چند ساعت بعد به خانه سعید در شمال تهران کشیده شد و روز بعد با شکایت دختر جوان، سعید به اتهام تجاوز به عنف تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

دختر جوان در شکایت خود گفت: «وقتی از مطب بیرون آمدم مرد بی‌ام‌دبلیو سوار دوباره مقابلم ظاهر شد. می‌خواستم تاکسی‌اینترنتی بگیرم اما گوشی‌ام شارژ نداشت.

سعید از من خواست سوار ماشین شوم و گوشی‌ام را شارژ کنم اما شارژر گوشی‌ام را نداشت، بعد مقابل خانه‌ای توقف کرد و خواست به خانه برویم و گوشی را شارژ کنیم. در آنجا آبمیوه‌ای به من داد که بعد از خوردن آن حالم بد شد. او مرا به اتاق‌خواب برد و بدون توجه به التماس‌هایم آزار داد.»

سعید هم در تحقیقات منکر این ادعا شد و گفت: «دختر جوان خودش آن روز به من شماره داد و به زور شماره نگرفتم. وقتی گفت شارژر می‌خواهد او را به خانه بردم و چند شارژر به او دادم اما به گوشی‌اش نخورد. بعد هم بیرون آمدیم و به خانه مادرم رفتیم.

او پایین ماند و من به خانه رفتم و بعد از چند دقیقه برگشتم. دختر جوان ادعا کرد گوشواره گران‌قیمتش در خانه گم شده اما من در خانه گوشواره‌ای ندیدم. بعد رفتنش از من به اتهام تجاوز شکایت کرد.

او چند بار از ماشین من پیاده و سوار شد و اگر می‌خواست فرار کند راحت می‌توانست این کار را انجام دهد و به زور او را با خود همراه نکردم.

اگر به او تجاوز کرده بودم، به مقابل خانه مادرم نمی‌رفتم که آدرس همه جا را یاد بگیرد. حتی من از عابربانک پول گرفتم و به او دادم تا برای رفتن به خانه دربست بگیرد.

این ادعاهایم توسط دوربین‌ها ثبت شده و ساعت برداشت پول از بانک هم مشخص است. اتهام آزار و اذیت این دختر را قبول ندارم. حتی وقتی به خانه‌ام رفتیم، با هم ارتباط نداشتیم.»

 پس از رسیدگی به این پرونده، قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران حکم به اعدام سعید دادند. در ادامه با تلاش وکلای او، حکم در دیوان عالی کشور نقض شد و برای رسیدگی دوباره به دادگاه بازگشت. در جلسه رسیدگی دوباره به این پرونده، دختر جوان مجدد شکایت خود را مطرح کرد و گفت: حاضر به بخشش متهم نیستم. 

سعید هم منکر آزار و اذیت این دختر شد و گفت: در این یک سالی که در زندان هستم، موهایم سفید شد و قرص مصرف می‌کنم. بی‌گناه هستم و این دختر را آزار ندادم و ادعایش را قبول ندارم.

پس از دفاعیات وکلای متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و سعید را دوباره به اعدام محکوم کردند.

منبع: اعتمادآنلاین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.