کد خبر : 28740 / /
/

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

قیمت طلا و سکه ارزان شد. قیمت طلا و سکه مدام در حال نوسان است. قیمت طلا و سکه هر روز متفاوت است. چند وقتی بود بازار به دلیل نوسان در قیمت طلا و سکه راکد بود. برای اطلاع از قیمت طلا و سکه سایت خبر روز را دنبال کنید.

قیمت طلا و سکه

قیمت دلار امروز در بازار تهران در کانال ۵۰ هزار تومان قرار داشت.

در این میان، هر گرم طلای ۱۸عیار به قیمت ۲ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان به فروش رفت. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۳۴۸ هزار تومانی، به قیمت ۲۹ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۲ هزار و ۸۳۸ تومان

یورو

۴۶ هزار و ۷۶۲ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۲۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان

سکه امامی

۲۹ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان

نیم سکه

۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۲ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۳ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۰ میلیون و ۶۳۷ هزار تومان

هر انس طلا

۲۰۲۴.۷۸ دلار

منبع: خبر آنلاین

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

امروز قیمت دلار در کانال 49 هزار تومان روند کاهشی دارد. این روزها بازار ارز سیگنال‌های متناقضی از آزادسازی پول‌های بلوکه شده از یک سو و حفظ و افزایش تحریم‌ها و روابط نامساعد ایران و آژانس از سوی دیگر، دریافت می‌کند. اما ظاهرا بازارساز و کاهشی‌های بازار تا کنون موفقیت بیشتری داشته‌اند. هر چند افزایشی‌ها نیز این هفته را بازه مهم و سرنوشت‌سازی برای بازار ارز می‌دانند.

در این میان، با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، برخی سایت‌ها قیمت انس را نیز افزایشی اعلام کرده‌اند. در چنین شرایطی، راه طلا و سکه امامی از دیگر انواع شکه جدا شده است. هفته گذشته نیز، قیمت طلا بازدهی منفی و قیمت سکه بازدهی مثبت داشت. ضمن اینکه با پایان یافتن ماه صفر، فعالان بازار در انتظار بازگشت رونق به معاملا طلا و سکه هستند. برخی معتقدند این موضوع به همراه برخی اخبار منفی سیاسی می‌توانند بر قیمت طلا و سکه اثر بگذارند.  برای اطلاعات بیشتر گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه 26 شهریور 1402  را مطالعه کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.