کد خبر : 28799 / /
/

​تازه‌دامادی که به خاطر سوءظن به همسر و خواهر همسرش آدمکشی کرده است، به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

یک سال قبل خبر درگیری خونینی مقابل خانه زنی جوان به نام شهره به ماموران داده شد. پلیس متوجه شد مردی‌ به نام کامبیز در این درگیری جانش را از دست داده و ضارب که سهیل نام دارد فرار کرده است.

شهره به ماموران گفت: سهیل شوهر خواهر من است. او مقابل خانه‌ام آمد و با قمه به ما حمله کرد. کامبیز از اقوام من است و آن روز در خانه‌ام بود. او برای اینکه سهیل را متوقف کند جلو رفت و سهیل هم با قمه او را زد و کشت.

ماموران چند ماه بعد موفق شدند سهیل را بازداشت کنند. این مرد که به یکی از شهرهای مرزی کشور رفته بود و قصد فرار داشت بعد از بازداشت به قتل کامبیز اعتراف کرد و گفت: من تازه ازدواج کرده بودم و همسرم شیدا را خیلی دوست داشتم اما خواهرش شهره مانع زندگی ما بود. شهره خانه مجردی داشت. همسرم مرتب به خانه او می‌رفت. من چند باری به شیدا گفتم نباید به خانه مجردی خواهرش برود اما گوش نمی‌کرد تا اینکه یک روز از کیف شیدا یک تلفن پیدا کردم. مدعی بود تلفن خواهرش است. پیام‌های عاشقانه‌ای برای آن تلفن فرستاده شده بود. او گفت خواهرش با پسری دوست است و این پیام‌ها هم به همین موضوع ارتباط دارد. آن شب چیزی نگفتم اما با همسرم شرط کردم دیگر به خانه خواهرش نرود. صبح روز حادثه باز متوجه شدم همسرم به خانه خواهرش رفته است. وقتی برگشت خیلی عصبانی شدم.

متهم ادامه داد: برای اینکه به شهره بگویم پایش را از زندگی من بیرون بکشد مقابل خانه او رفتم. قرص خورده بودم و حالم خوب نبود. با خودم قمه بردم. یک‌دفعه دیدم کامبیز که از اقوام همسرم است در را باز کرد. کامبیز قمه را در دست من دید و حمله کرد. او با گاز اشک‌آور مرا زد و من هم در یک لحظه با قمه چند ضربه به او زدم.

متهم توضیح داد: خیلی شوکه شده بودم. ترسیدم و نمی‌دانستم باید چه بکنم برای همین هم فرار کردم. قصد قتل نداشتم و فقط به خاطر گاز اشک‌آور ترسیدم  و کامبیز را با قمه زدم.

با پایان گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

منبع: اعتمادآنلاین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.