کد خبر : 28861 / /
/

ایران خودرو

ایران خودرو سورپرایزی ویژه برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

ایران خودرو یک خودروسازی ایرانی است. ایران خودرو محصولات فراوان دارد. ایران خودرو خدمات پس از فروش خوبی دارد. ایران خودرو شرایط پیش فروش خوبی دارد. برای اطلاع از ثبتنام محصولات ایران خودرو مطلب زیر را بخوانید.

فروش جدید ایران خودرو

ایران‌خودرویی‌ها چند وقت پیش توانستند تا نرخ سورن پلاس با موتور XU۷P را از شورای رقابت اخذ کنند. بعد دریافت نرخ کارخانه‌ای این مدل جدید سمند، این خودروساز با سرعت بالا در جاده تحویل حرکت می‌کند.

ایران خودرو برای ثبت نام‌کنندگان سورن پلاس با موتور X۷P که موعد تحویل خودروی آنها پاییز ۱۴۰۳ تعیین شده بود، سوپرایزی در نظر گرفته است.

آن طور که اطلاعیه فروش خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص نشان می‌دهد ایران خودرو از امادگی خود برای واگذاری پیش از موعد سورن پلاس با موتور XU۷P خبر می‌دهد.

آبی‌های جاده مخصوص اعلام کردند می‌توانند سورن پلاس با موتور XU۷P را به صورت فروش فورس با موعد تحویل ۹۰ روزه به ثبت نام‌کنندگان این خودرو که از طرف ایران خودرو پیامک دریافت کرده اند، واگذار کند.

در طرح فروش فوری اعلامی برای سورن پلاس با موتور XU۷P تنها رنگ سفید در نظر گرفته شده است. نرخ کارخانه‌ای این خودرو حدود ۴۶۰ میلیون تومان است که متقاضیان دریافت فوری آن باید در یک نوبت مبلغ یاد شده را به حساب ایران خودرویی‌ها واریز کنند. این اتفاق به آن معناست که متقاضیان سورن پلاس با موتور XU۷P می‌توانند حدود یکسال زودتر به خودروی درخواستی خود دسترسی داشته باشند.

البته این خودروساز طرح پیش فروش را هم برای واگذاری سورن پلاس با موتور XU۷P در نظر گرفته است. آن دسته از مشتریانی که برای سورن پلاس با موتور XU۷P در سامانه یکپارچه فروش نام نویسی کردند، اما به هر دلیل امکان پرداخت یکجای مبلغ نهایی آن را ندارند می‌توانند با پیش پرداختی حول و حوش ۱۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس با موتور XU۷P را پیش خرید کرده و در شهریور ۱۴۰۳ تحویل آن را تحویل بگیرند.

البته امتیاز کسانی که سورن پلاس با موتور XU۷P را پیش خرید می‌کنند این است که می‌توانند انتخاب‌های بیشتری برای رنگ خودروی خود در اختیار داشته باشند. تحویل سورن پلاس با موتور XU۷P در شهریور با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آبی کبود متالیک امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به زمان اعلامی اول برای واگذاری سورن پلاس با موتور XU۷P از سوی ایران خودرو (پاییز ۱۴۰۳) پیش خرید‌کنندگان سورن پلاس با موتور XU۷P نیز می‌توانند سه ماه زودتر به خودروی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند؛ بنابراین ایران خودرویی‌ها با برنامه فروش فوری و همچنین پیش فروش متقاضیانی که یکسال باید برای در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود در انتظار می‌ماندند را سوپرایز کردند.

بر اساس جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو در دی ماه، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پژو پارس صفر مدل ELX-TU۵ نیز ۶۶۰ میلیون تومان است. قیمت سمند سورن پلاس در دی ۱۴۰۲ برای مدل EF۷ بنزینی حوالی ۵۷۵ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت هایما ۸S نیز یک میلیاردو۶۵۰ میلیون تومان است. بر اساس قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در دی ماه، قیمت کارخانه آریسان ۲ حوالی ۳۸۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت کارخانه دنا پلاس نیز ۶۹۲ میلیون تومان است.

جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه خودرو‌های پژو پارس، آریسان و تارا اتوماتیک آغاز شده است. در ادامه شرایط پیش فروش ایران خودرو در مهرماه را بخوانید.

شرایط ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو در مهرماه ۱۴۰۲ می‌توانند وانت آریسان دوگانه سوز را به صور اقساطی خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۲۰ روزه اعلام شده است. همچنین ثبت نام پژو پارس با موتور XU ۷ YP نیز با موعد ۳ ماهه هنوز ادامه دارد. ایران خودرو اطلاعیه ثبت نام تارا ۱۴۰۲ را نیز به تازگی اعلام کرده است. در ادامه جزییات شرایط هرکدام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام وانت آریسان ۱۴۰۲

متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح ثبت نام وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شرکت کنند. فروش فوق العاده آریسان، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام‌های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک استعلام خواهد شد. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام قبلی در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت است.

شرایط ثبت نام پژو پارس مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام پژو پارس باید نصف مبلغ یعنی ۲۹۴ میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را زمان تحویل یعنی ۳ ماه دیگر بر اساس قیمت روز کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است. مهلت ثبت نام پژو پارس تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ادامه خواهد داشت. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است می‌توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه تارا اتوماتیک

برای ثبت نام تارا اتوماتیک بایدیعنی ۴۹۰ میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنید. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح ۳ ماهه اعلام شده است. مهلت فروش فوق العاده ایران خودرو برای این محصول تا ۲۷ مهرماه است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سایت ثبت نام آریسان، پژو پارس و تارا نشانی اینترنتی ذکر شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.