کد خبر : 29134 / /
/

 

 

خرید اقساطی یخچال و فریزر از سایت الوقسطی

یخچال و فریزر اهمیت بسیاری در نگهداری و سالم ماندن مواد غذایی دارد. فریز کردن مواد غذایی باعث کند شدن یا حتی متوقف شدن کامل رشد و فعالیت میکروبی بر روی مواد خوراکی می‌شود. بنابراین، در صورت تمایل به نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی پس از پخت، باید آن‌ها را بلافاصله فریز کرد.

یخچال و فریزر نقش حیاتی در هر آشپزخانه دارد و از جمله کالاهای ضروری در هر خانه به شمار می‌آید. یکی از مواردی که خریداران لوازم خانگی، به ویژه تازه‌عروسان، نگران آن هستند، انتخاب صحیح این دو محصول است، به گونه‌ای که توانایی پاسخگویی به نیازهایشان را برای مدت زمان طولانی داشته باشد. یخچال و فریزرها با انواع و مدل‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند و در دسته‌های مختلفی مانند یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر تک درب، یخچال فریزر پایین، یخچال دوقلو و ساید بای ساید، طراحی و تولید می‌شوند. در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چگونه می‌توان با در نظر گرفتن اندازه فضای آشپزخانه، تعداد افراد خانواده و محدودیت بودجه، بهترین محصول را انتخاب و خرید کرد.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید

از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار یخچال فریزرهای ساید بای ساید است. این مدل‌ها از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به یخچال‌های دو قلو دارند، تفاوت اصلی که دارند امکان جدا کردن قسمت فریزر از یخچال در ساید وجود ندارد.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن این مدل در بین خانم‌ها فضای بسیار و ظاهر زیبا و شکیل این مدل است. مدل‌های ساید بای ساید دارای تکنولوژی‌های ویژه و منحصر بفردی هستند که مهم‌ترین آن داشتن یخساز اتوماتیک، کنترل دما و رطوبت یخچال، داشتن حالت Holiday و وجود ویژگی Door-in-Door  که به تازگی روی مدل‌های جدید گذاشته شده که ظاهری بسیار جذاب به یخچال داده است.

 یخچال فریزر دو قلو

خانواده‌هایی که دارای جمعیت متوسط به بالا هستند بهتر است از یخچال‌های دو قلو استفاده کنند تا فضایی مناسب برای تامین مواد غذایی خود را داشته باشند. این مدل به گونه‌ای طراحی شده که دارای یک قسمت یخچال و یک قسمت فریزر می‌باشد که کاملا هم قرینه هم هستند و قابلیت استفاده به‌صورت کنار هم و یا مجزا را نیز دارند. از ویژگی‌های مهم این مدل قیمت پایین‌تر نسبت به ساید بای ساید، جابجایی و حمل آسان‌تر، فضایی بزرگتر، و مهم‌تر اینکه هر بخش دارای موتوری مجزا بوده که همین موضوع به دوام یخچال و فریزر کمک بسیاری می‌کند.

یخچال فریزر بالا و پایین

این مدل یخچال بگونه‌ای طراحی شده که دارای دو قسمت مجزا بوده و فریزر در قسمت بالایی یخچال یا در قسمت پایین قرار می‌گیرد و بالعکس، این مدل یخچال‌ها دارای فضای کم و قیمت مناسب‌تری نسبت به دو مدل قبلی هستند و برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب می‌باشند.

خرید یخچال فریزر

برندهای محبوب یخچال و فریزر

یخچال و فریزر یک وسیله‌ی ضروری برای منزل است همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، وجود یخچال و فریزر در منزل بسیار ضروری است چرا که مانع از فاسد شدن مواد خوراکی می‌شود. با وجود تنوع گسترده‌ای که در یخچال فریزر داریم می توانید بر اساس نیازتان و مدلی که لازم دارید یخچال مورد نظر خود را خریداری کنید. برخی برندها مانند پاکشوما، اسنوا و امرسان از نظر ظاهری و کیفیت و خدمات پس از فروش محبوبیت بیشتری را در بین مصرف کنندگان دارند. بخصوص مدل‌های جدید تولید شده در این سه شرکت که دارای ویژگی‌های به روز و کاربردی هستند. در ادامه به برخی برندها اشاره می‌کنیم تا بیشتر با برند محصولات آشنا شوید.

یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر اسنوا یکی از برندهای مشهور در زمینه تجهیزات خانگی برای نگهداری مواد غذایی است. اسنوا انواع مختلفی از یخچال فریزرها را تولید می‌کند از جمله مدل فریزر بالا و پایین تا مدل‌های به روز ساید بای ساید که در اندازه‌ها و ظرفیت‌های متعدد موجودند تا نیازهای مختلف خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان را پاسخ دهند. و شما می توانید بر اساس آنچه موردنیازتان است یخچال خود را انتخاب کنید و از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره مند شوید.

شما می‌توانید برای خرید یخچال فریزر اسنوا به سایت مرجع خرید قسطی کالا الوقسطی مراجعه کنید و به راحتی محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

یخچال فریزر امرسان

این شرکت در سال 1306 با تولید مختلفی از فریزرهای خانگی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1368 موفق به راه‌اندازی خط تولید یخچال فریزر با طراحی جدید شد. در سال 1392، شرکت امرسان تولید یخچال فریزرهای ساید بای ساید را آغاز کرد و در سال 1393 با اخذ گرید انرژی A++ به عنوان اولین شرکت در کشور، گامی مهم در صنعت لوازم خانگی برداشت. این شرکت انواع یخچال فریزرها با ظرفیت‌های کوچک و بزرگ را تولید می‌کند که پرفروش‌ترین مدل‌های تولید شده در این شرکت را می‌توانید در سایت الوقسطی مشاهده کنید و جهت خرید یخچال فریزر امرسان با واحد پشتیبانی الوقسطی ارتباط بگیرید.

یخچال فریزر دیپوینت

شرکت دیپوینت  از سال 1393 شروع به فعالیت کرده است که بیشتر محصولات دیپوینت مجهز به کمپرسور اینورتر هستند و وجود کمپرسور اینورتر موجب بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش طول عمر محصولات می‌شود. شرکت دیپوینت همواره به ساخت محصولی با کیفیت در کنار قیمت مناسب توجه ویژه‌ای دارد و فقط در زمینه تولید یخچال فریزر فعالیت می‌کند.

یخچال فریزر پاکشوما

برند پاکشوما (PAKSHOMA) یکی از نام‌های برجسته و معتبر در ایران با بیش از چهل سال سابقه در صنعت تولید لوازم خانگی،  است. این برند انواع مدل های یخچال و فریزر را در کنار ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی تولید می‌کند. مهم‌ترین ویژگی که یخچال‌های پاکشوما دارند داشتن موتورهای بهینه از نظر سرمایش و مصرف برق با گرید A++  و A+++ است و همچنین مجهز به فناوری روز مانند سیستم‌های اکونومی و Holidays می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید یخچال فریزر پاکشوما به سایت الو قسطی مراجعه کنید و به راحتی محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

یخچال فریزر الکترواستیل

در حال حاضر، نام یخچال‌های الکترواستیل به زبان همه افراد شناخته شده است. کارخانه یخچال الکترواستیل به طور روزانه ۱۲۰۰ یخچال خانگی و ۱۰۰ مدل یخچال فریزر صنعتی را تولید می‌کند. این شرکت یکی از شرکت های قدیمی در تولید محصولات خانگی و صنعتی می‌باشد. مهم‌ترین مزایایی که یخچال‌های الکترواستیل دارند کم مصرف بودنشان، داشتن قابلیت ضد برفک، استفاده از فناوری نانو در سری‌های جدید و دارا بودن فیلتر آب تصفیه است.

یخچال فریزر سوزوکی

برند سوزوکی یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند مدل‌های مختلفی از یخچال را تولید می‌کند که در این قسمت به تعدادی از برترین مدل‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. یخچال سوزوکی SJ-XP700G: این مدل دارای ظرفیت داخلی بزرگتر، فیلتر هوای ضد باکتری و فناوری Inverter است. با استفاده از این مدل، می‌توانید مواد غذایی خود را به شکل منظم و سازماندهی شده نگهداری کنید و همچنین از صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهره‌مند شوید.
  2. یخچال سوزوکی SJ-XP900G: این مدل دارای فضای بزرگ داخلی، فیلتر هوای ضد باکتری، فناوری Inverter و سیستم جمع‌آوری آب است. علاوه بر این ویژگی‌ها، طراحی شکیل و عملکرد بی‌نظیر آن، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.
  3. یخچال سوزوکی SJ-XP800G: این مدل دارای فضای داخلی بزرگ، فیلتر هوای ضد باکتری و فناوری Inverter است. با استفاده از این مدل، می‌توانید مواد غذایی خود را به بهترین شکل نگهداری کرده و از طراحی زیبا و مدرن آن لذت ببرید.
  4. یخچال سوزوکی SJ-XP600G: این مدل دارای فضای داخلی بزرگ، فیلتر هوای ضد باکتری و فناوری Inverter است که به کاربران امکان می‌دهد بهترین شرایط نگهداری را برای مواد غذایی خود فراهم کنند.
  5. یخچال سوزوکی SJ-XP500G: این مدل همچنین دارای ویژگی‌های مشابهی مانند فضای داخلی بزرگ، فیلتر هوای ضد باکتری و فناوری Inverter است. از طریق این مدل، به سادگی و به بهترین شکل ممکن از طراحی و عملکرد برتر یخچال سوزوکی بهره مند شوید.

یخچال فریزر کنوود

در حال حاضر، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از برندهای معتبر برای تهیه لوازم منزل هستند. یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار در جهان، کنوود است که در داخل و خارج از کشور ایران شهرت دارد. کنوود به طراحی و تولید انواع لوازم خانگی از جمله مایکروویو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر مشغول است. یخچال‌های این برند در کل دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و از پرفروش‌های لوازم خانگی می‌باشند.

  یخچال های ساید کنوود دارای امکاناتی مانند سیستم هوشمند، بدون برفک، یخساز اتوماتیک و آبسردکن با فیلتر هستند.

خرید اقساطی یخچال و فریزر از الوقسطی

برای کمک به سلامت عمومی جامعه، طرح فروش اقساطی یخچال فریزر توسط تیم الوقسطی طراحی و اجرا شده است. این طرح به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که از بین محصولات گسترده‌ای از برندهای یخچال و فریزر شامل اسنوا، الکترواستیل، پاکشوما، دیپوینت، نیکسان، رنزو، یورواستار، دوو، کنوود... محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند. در فروشگاه اینترنتی الوقسطی، مجموعه‌ای از مدل‌های معتبر داخلی و خارجی برای انتخاب شما در نظر گرفته شده است.

خرید یخچال فریزر

شما با مراجعه به سایت الوقسطی می‌توانید از بین مجموعه‌ی وسیع از برندهای متنوع یخچال و یا سایر لوازم خانگی خود را انتخاب کنید. تیم پشتیبان و محصول الوقسطی برای هر محصول، شرحی دقیق از مشخصات فنی و عمومی محصولات را برایتان در دسترس قرار داده‌اند. با وجود این اطلاعات شما می‌تواند به راحتی اقدام به خرید یخچال فریزر مورد نظر خود کنید. در این طرح نیازی به نقدینگی نیست و مشتری می‌تواند بدون دغدغه داشتن نقدینگی خرید اقساطی خود را انجام دهد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.