کد خبر : 2273 / /
/

محمدرضا گلزار در صفحه شخصی خود تصویری از خود هنگام تمرین در بدنسازی منتشر کرد.

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر اس. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است. محمدرضا گلزار بجز بازیگری نوازنده گیتار، پرکاشن و خواننده می باشد. محمدرضا گلزار حالا مجری گری هم می کند. محمدرضا گلزار به تازگی مسابقه «هفت خان» را در شبکه نمایش خانگی اجرا می کند

محمدرضا گلزار در باشگاه 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار درسال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار درسال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

محمدرضا گلزار با تیپ قرمز

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خودرا از سال ۱۳۷۶ بعنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. محمدرضا گلزار همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از ان که آغاز شود، پایان یافت.

او همین حالا یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند رابه نام خودش ثبت کرده‌است.

محمدرضا گلزار در خانه نوه امام خمینی

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به ورزش‌های‌ اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است.

محمدرضا گلزار از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات ان برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار میشد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به تقاضای آقای شهیدیان بوده‌است.

محمدرضا گلزار با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست درسال ۱۳۸۰ بعنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. جزو اولین مدل‌های‌ تبلیغاتی ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت پس از اکران فیلم شام آخر درسال ۱۳۸۰ شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او سال ۱۳۸۱ با این شرکت قرار داد بست وی همچنین بعنوان مدل آگهی‌های‌ تبلیغاتی شرکت‌هایی هم چون چرم و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است.

محمدرضا گلزار چند سال مجموعه زیبایی برای آقایان به نام Men’s Club را اداره میکرد که این مجموعه درسال ۱۳۹۰ تعطیل شد.

محمدرضا گلزار درسال ۱۳۹۲ اولین ترانه خود رابه صورت حرفه ای منتشر کرد و قصد دارد به فعالیت خوانندگی ادامه دهد.

خانواده محمدرضا گلزار

پدرش گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است

گلزار میگوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری میباشد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.