کد خبر : 4089 / /
/

پیدا شدن جسد مرد جوان در خانه اش سناریوی یک معمای پلیسی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

قتل مرد جوانی روز چهارشنبه گزارش شد. گویا علت قتل دعوا و درگیری بوده است. قتل مرد جوان در خانه اش رخ داده است. رد پای یک زن در این قتل پیدا شده است. جزئیات این قتل را در این خبر دنبال کنید.

پیدا شدن جسد مرد جوان در خانه اش سناریوی یک معمای پلیسی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

قتل مرموزانه مرد جوان 

مرد جوان در سناریوی مرموز در خانه اش به قتل رسید.

قتل

روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه امسال بود که خانواده ای در تماس با پلیس از پیدا شدن جسد پسرشان در خانه اش خبر دادند و تیمی از ماموران کلانتری 159 بیسیم برای تحقیقات پلیسی به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم مشاهده کردند به اندازه یک کف دست در کنار جسد خون ریخته شده و صورت مرد 47 ساله کبود شده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه و بررسی صحنه جرم پای در محل گذاشتند.

قتل بعد از درگیری با زن جوان

کارآگاهان در ابتدا به سراغ خانواده مرد 47 ساله رفتند و پی بردند این مرد جدا از خانواده اش زندگی می کند و خانواده اش با توجه به بی اطلاعی از وی برای سرکشی به خانه برادرشان مراجعه می کنند که با جسد وی روبرو شدند.

ماموران در ادامه به سراغ همسایه ها رفته و اهالی ساختمان عنوان کردند که شب گذشته رضا در خانه اش میهمان داشت و یک خانم با خودروی پژو 206 به خانه رضا آمده بود که صدای درگیری به گوش رسید و در ادامه زن جوان به سرعت از خانه خارج و سوار بر خودرویش از محل دور شد و در ادامه نیز رضا با صورتی متورم و کبود شده از خانه خارج شد و بعد به خانه بازگشت اما دیگر اطلاعی از او نداشتیم.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی در این مرحله دستور داد تا جسد مرد جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و در گام بعدی تحقیقات برای شناسایی زن جوان در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.