کد خبر : 2096 / /
/

رئیس دفتر آیت الله مکارم شیرازی از بهبود نسبی حال این مرجع تقلید خبر داد.

آیت الله مکارم شیرازی (زادهٔ ۵ اسفند ۱۳۰۵ در شیراز) روحانی، شیعه، نویسنده و مفسر قرآن و مرجع تقلید سرشناس امامیه است. آیت الله مکارم شیرازی  روز جمعه ۲۲ شعبان ۱۳۴۵ قمری (۵ اسفند ۱۳۰۵ خورشیدی) در شیراز به دنیا آمد. پدر آیت الله مکارم‌شیرازی علی‌محمد و جدش محمدکریم و جد اعلایش محمدباقر و جد بالاتر محمدصادق بوده‌اند. آیت الله مکارم شیرازی پیش از انقلاب چند بار دستگیر و به زندان افتاد. ​ آیت الله مکارم شیرازی در مورد شیوع ویروس کرونا در ایران از مردم خواست از حضور در اماکن عمومی بپرهیزند و از دستورهای پزشکی تبعیت کنند.

آخرین خبرها از وضعیت جسمی آیت الله مکارم شیرازی بعد از بستری شدن در بیمارستان

رئیس دفتر آیت الله مکارم شیرازی از بهبود نسبی حال این مرجع تقلید خبر داد.

آیت الله مکارم شیرازی

آیت‌الله مکارم شیرازی به علت ضعف بدن، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

ترابعلی دولتمند رئیس دفتر این مرجع تقلید، از بهبود نسبی حال عمومی آیت الله العظمی مکارم خبرداد و گفت: با صحبتی که امروز با همراهان ایشان داشتیم خوشبختانه خبرهای خوبی از روند درمانی ایشان کسب کردیم.

وی گفت: ایشان به دلیل ضعف مفرط جسمی در بیمارستان بستری شد و فعالیت های مرتبط به آزمایشات کلی جسمی ایشان در حال انجام است تا راه های درمانی بازگشت شرایط پایدار جسمی به کارگرفته شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خبرهای خوبی از روند درمانی ایشان مخابره شده است ولی از مومنین تقاضا داریم برای سلامتی همه علما و خادمان به اسلام و قرآن و معارف اهل بیت(ع) به ویژه این مرجع جهان تشیع در روزها و شب های رمضانی دعا کنند.

آیت الله مکارم شیرازی

دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ ای حال عمومی این مرجع تقلید شیعیان را رو به بهبودی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از ابراز محبت و علاقه مردم متدین هنگام بستری بودن این مرجع تقلید شیعیان، حال عمومی ایشان را رو به بهبودی اعلام کرد.

متن اطلاعیه دفتر آیت الله مکارم شیرازی

متن اطلاعیه دفتر آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در پی کسالت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله‌العالی، مردم مؤمن و شریف ایران اسلامی و علاقمندان مرجعیت در سراسر دنیا با دعا و نیایش‌های خالصانه و برگزاری دعای توسل و پیام‌های فراوان و آکنده از مهر و بزرگواری خود جلوه‌های پرشکوه از عشق و دلدادگی به اسلام و مرجعیت را، به نمایش گذاشتند.

اکنون که به برکت ادعیه‌ خالصانه مقربان درگاه الهی و تلاش های پیگیر تیم پزشکی حال عمومی معظم‌له رو به بهبودی است از عموم مؤمنین به ویژه مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر تقلید دامت برکاتهم، علما و فضلای گرانقدر، رؤسای محترم قوا و سایر مقامات کشوری و لشکری و همچنین تمامی علاقمندان به مرجعیت در داخل و خارج از کشور که با حضور و عیادت و یا ارسال پیام و تلفن ابراز محبت نمودند صمیمانه سپاسگزاری می کنیم.

همچنین از مجموعه مدیران و پزشکان و کادر درمانی و کارکنان بیمارستان‌هایی که در این مدت جهت رفع کسالت معظم له در تهران و قم تمامی تلاش خود را مبذول داشتند، صمیمانه تشکر کرده از خداوند متعال عزت و سربلندی و دوام توفیقات تمامی آنان را مسئلت می‌کنیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.