کد خبر : 2255 / /
/

قیمت سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه 29 فروردین ماه 1400

قیمت سکه و طلا در بیست و نهمین روز از سال 1400 روند صعودی به خود پیدا کرده است. قیمت سکه وطلا از هفته ی گذشته تا به امروز تغییرات کمی داشته است. قیمت سکه و طلا در نوسانات بازار سهم بسزایی دارد. ثبات قیمت سکه و طلا از دیگر سیگنال های اطمینان بخش بازار ارز خواهد بود.  قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه بیست و نهم فروردین ماه 1400 سکه در کانال 10 میلیون تومان قرار گرفته است

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان است.

 امروز (۲۹ فروردین ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون ۴۳۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۷۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۴ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز بیش از ۱۶۵ هزار تومان کاهش یافته است.

نرخ دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۳ هزار و ۸۸۱ تومان معامله می‌شود.

بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۲۹ فروردین ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا با کاهش ۱۱۰ تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۳ هزار و ۸۸۱ تومان و هر اسکناس یورو نیز ۲۲۵ تومان ارزان شد و به مبلغ ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.