کد خبر : 580 / /
/

در معاملات روز سه‌شنبه قیمت طلا و سکه همزمان با نوسانات کمرنگ قیمت دلار، کاهش یافت. آخرین قیمت طلا و سکه ۳ دی ۹۹ چقدر بود؟

سکه طلا هرچقدر حباب سکه بیشتر باشد نشان دهنده ی تقاضای مازاد در بازار است سکه طلا ثبات قیمت در بازار طلا از دیگر سیگنال های اطمینان بخش بازار ارز خواهد بود سکه طلا قیمت سکه طلا از هفته ی گذشته تا به امروز تغییرات کمی داشته است سکه طلا بهار آزادی یکی از مسکوکات قانونی جمهوری اسلامی نیز هست سکه طلا امروز چهارشنبه 3 دی ماه قیمت سکه را در بازار در این خبر مشاهده می فرمائید 

قیمت سکه

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۲ دی با 900 تومان افزایش، یک میلیون و 142 هزار و 100 تومان معامله شد.

در روز‌های گذشته قیمت طلا پس از هفته‌ها توقف و نوسان شروع به رشد کرده و قیمت آن افزایش یافته بود. اما در روز گذشته طلا نتوانست به صعود خود ادامه دهد و به اوج‌های جدیدی دست یابد و با فشار فروش مواجه شد.

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با 1/ 0 درصد کاهش، به ۱۸74 دلار و 10 سنت (تا ساعت 18 به وقت تهران) رسید. در حالی که در ساعات ابتدایی روز روند بهتری را دنبال می‌کرد. پس از اخبار جدید در مورد انتشار گونه جهش یافته جدیدی از ویروس کرونا در انگلستان خوش‌بینی‌ها نسبت به تصویب بسته محرک مالی 900 میلیارد دلاری توسط کنگره کاهش یافت.

به نظر می‌رسد که در حال حاضر طلا توان چندانی برای باقی ماندن در سطوح بالا را نداشته و قیمت آن در زیر سطح 1900 دلار به نوسان خواهد پرداخت.

آرامش در بازار سکه

در معاملات روز سه‌شنبه قیمت طلا و سکه همزمان با نوسانات کمرنگ قیمت دلار، کاهش یافت. از طرفی کاهش بهای اونس طلا در بازار جهانی نیز روند کاهشی سکه را تشدید کرده و سبب کاهش 20 هزار تومانی سکه در مقایسه با روز گذشته شده است.

هر قطعه سکه تمام آزادی طرح جدید روز سه‌شنبه به قیمت 11 میلیون و 830 تومان فروخته شد. نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 250هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 150 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد که نوسانات اندکی را  نشان می‌دهد. بنابراین بازار روز گذشته در آرامش و با کمترین نوسان بوده، به‌طوری‌که با کاهش تقاضا حباب سکه نیز به 650 هزار تومان رسیده است.

قیمت ربع سکه بر اساس قیمت طلا اندازه گیری و محاسبه می گردد. قیمت ربع سکه در بازار طلا 4 میلیون و 300 هزار  تومان داد و ستد می شود. برای اطلاع از قیمت طلای 18 عیار در بازر و طلا و همچنین قیمت سکه بهار آزادی ، قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه در بازار طلا با ما همراه باشید. قیمت ربع سکه با توجه به قیمت طلا در بازار مشخص شد. قیمت ربع سکه بهار آزادی در پی افزایش مجدد قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز با افزایش نسبی قیمت طلا نسبت به روز گذشته داد و ستد شد. قیمت ربع سکه امروز چهارشنبه ۳ دی 99 را در ادامه خبر زیر بخوانید. امروز چهارشنبه ۳ آذر ربع سکه بهار آزادی به قیمت 4 میلیون و 250 هزار تومان داد و ستد شد. 

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 145 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 500 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 145 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 516 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 960 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزهای قبل با افزایش همراه شده است؛ سکه تمام بهار آزادی که دیروز در محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان قیمت خورده بود امروز وارد کانال 12 میلیونی شده است. قیمت سایر قطعات سکه در روزهای اخیر ثابت بوده است.

همزمان با کاهش قیمت ارزقیمت سکه نیز در بازار نسبت به روزهای قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه دیروز در بازار در کانال 12 میلیونی قیمت خورده بود ولی امروز سه شنبه ۲  دی آذر با کاهش قیمت در کانال 11 میلیون تومان بفروش می رسد.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 145 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 516 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 960 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 12 میلیون تومان، نیم سکه۶  میلیون و۳۰۰  هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.  

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۷۷ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان معامله می‌شود. 

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

سکه در آخرین معاملات دیروز  ۱۲ میلیون  و ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱۸,۲۳۰,۰۰۰

سکه تمام طرح قدیم

۱۱.۴۰۰.۰۰۰

نیم سکه بهار آزادی

۶۲,۸۰۰,۰۰۰

ربع سکه بهار آزادی

۴۲,۶۰۰,۰۰۰

سکه گرمی

۲۳,۸۵۰,۰۰۰

اونس جهانی

یک هزار و ۸۷۷ دلار و ۵۷ سنت  

طلای ۱۸ عیار ۱۱,۳۷۰,۰۰۰

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.