کد خبر : 2223 / /
/

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه کرد.

انتخابات 1400 قرار است در بهار 1400 برگزار گردد. با وجود اینکه زمان کمی تا انتخابات 1400 باقی مانده است هنوز شور و شوق انتخاباتی در میان مردم دیده نمی شود. افرادی برای انتخابات 1400 اعلام کرده اند که ثبت نام خواهند کرد. گمانه زنی هایی درباره میزان مشارکت در انتخابات 1400 شده است. بخوانید از علی مطهری که میزان مشارکت در انتخابات 1400 را پیش بینی کرده است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه کرد.

پیش بینی جالب علی مطهری درباره انتخابات ۱۴۰۰ 

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دهم درباره پیش بینی خود از میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم گفت: من نسبت به حضور مردم در این دوره از انتخابات خوشبین هستم و معتقدم که مشارکت کم نخواهد بود.

مطهری درباره حضور نامزدهای نظامی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: آنها ابتدا باید استعفا دهند و بعد داوطلب ریاست جمهوری شوند و یا اینکه تعهد دهند که در صورت پیروزی در انتخابات حتما استعفا دهند و اینگونه نباشد که هم نظامی باشند و هم رئیس جمهور؛ معتقدم که این گونه بسیار بهتر است.

معرفی ۲۹ کاندیدای مطرح انتخابات ۱۴۰۰ از سوی صداوسیما

صداوسیما در یک بخش خبری به بررسی نامزدهای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و این افراد را خواهان حضور در این دوره از انتخابات معرفی کرد.

انتخابات 1400

نامزدهای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی صداوسیما معرفی شدند.  صداوسیما در یک بخش خبری به بررسی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و این افراد را خواهان حضور در این دوره از انتخابات معرفی کرد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

علی لاریجانی، سید عباس نبوی، رامین مهمان پرست، رستم قاسمی، محمد غرضی، محمد عباسی، محمد ناظمی اردکانی، صادق خرازی، احمد امیرآبادی فراهانی، محمدباقر قالیباف، محسن هاشمی رفسنجانی، محمد جواد آذری جهرمی، علی مطهری، محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری، حسین دهقان، سید ابراهیم رئیسی، عزت الله ضرغامی، سعید محمد، محسن رضایی، محمود احمدی نژاد، سعید جلیلی، مطصفی کواکبیان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، علی نیکزاد، سورنا ستاری، محمدرضا عارف، حسن سبحانی، مسعود پزشکیان.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.