کد خبر : 1112 / /
/

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) خوانندهٔ موسیقی پاپ و بازیگر ایرانی است. او به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده‌است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد.

فرزاد فرزین به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده‌است. فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) خوانندهٔ موسیقی پاپ و بازیگر ایرانی است. فرزاد فرزین همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه ، مانکن و ملکه گدایان را داشته‌است. فرزاد فرزین کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. آخرین آلبوم فرزاد فرزین شانزلیزه نام دارد که در ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به مهدی ابراهیمی نژاد، حسین پور معصومی، پدرام شهرابی، امیر میلاد نیکزاد، یاشار خسروی، مهران خلیلی، مهرداد معافی و احمد امین پور اشاره کرد.

جای تو خالیه فرزاد فرزین/ دانلود رایگان

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی «شب بخیر تهران» (۱۳۸۲)، «کوله پشتی» (۱۳۸۶)، «صبح آمد» (۱۳۸۷)، «با ما اینجا» (۱۳۸۹) سریال «راز پنهان» (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی «ماه عسل» (۱۳۹۲) سریال «آخرین بازی» (۱۳۹۳)، سریال نمایش خانگی «عاشقانه» (۱۳۹۵) و سریال نمایش خانگی «مانکن» (۱۳۹۷ و ۱۳۹۸) را اجرا کرده‌است.

فرزاد فرزین

فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به خبرنگاری که صدای او را شبیه فریدون فروغی می‌دانست واین سؤال که آیا علاقه‌ای به آثار فروغی دارد، گفت: سبک هنری ایشان مورد علاقهٔ من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم.او در مراسم رونمایی از آلبوم شخصی گفت تلاشش بر این بوده که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.