کد خبر : 1175 / /
/

سکانس عالی برنامه دورهمی با حضور سینا مهراد را ببینید.

سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سینا مهراد متولد دهه 70 است. سینا مهراد تا به حال ازدواج نکرده است. سینا مهراد در سریال های پدر و آقازاده نقش ایفا کرد. سینا مهراد اخیراً میهمان برنامه دور همی بود. 

سینا مهراد یا سینا سهیلی هنرپیشه سینما و تلویزیون، مهمان روز ۵ شنبه ۱۸ دی ۹۹ برنامه دورهمی شبکه نسیم بود. سینا مهراد در سال ۹۹ با نقش آفرینی در سریال جنجالی آقازاده یکی از شخصیت های هنری معروف برای مشتاقان سریال های شبکه نمایش خانگی بود. او برای نخستین بار در دورهمی ، درباره زندگی و نقشش در این سریال گفت که در ویدیویی در این گفتار مشاهده می کنید. سینا مهراد در دوازدهم آذر ماه سال هفتاد در تهران متولد شد.

سوتی سینا مهراد در دور همی

سینا مهراد در یک خانواده هنری متولد شد و فرزند کارگردان مطرح کشورمان سعید سهیلی است. سینا مهراد برادری به نام ساعد سهیلی داشته و یک خواهر به نام صبا سهیلی. هر ۳ فرزند سعید سهیلی در کار بازیگری فعالیت دارند. شاید یکی از دلایلی که سینا مهراد خواسته تا سینا سهیلی نباشد این است که شهرتش، مدیون پدر نباشد! سینا سهیلی در پل خواب و کلاشینکف که ساخته پدرش بود، بازی کرد.

سینا مهراد در آقازاده

سینا مهراد

سینا مهراد در سریال آقازاده، در نقش حامد تهرانی، مامور امنیتی و همسر راضیه (با بازی پردیس پور عابدینی) حضور یافته بود. سینا مهراد در فیلم سینمایی مردی شبیه باران که ساخته پدرش بود، هم بازی ابوالفضل پور عرب، حسین انصاری، فاطمه صامتی شد. محصول سال ۱۳۷۵ که روایت منصور قاسمی از فرماندهان سپاه قدس سپاه است.

سینا مهراد

سینا سهیلی علاوه بر بازیگری در کار دستیاری کارگردان در فیلم گشت ارشاد نیز حضور داشت. سینا مهراد مجرد بوده و ازدواج نکرده است و فعلا هم تصمیمی برای ازدواج ندارد. برادر سینا سهیلی یعنی ساعد، با گلوریا هاردی بازیگر سینما که متولد فرانسه است ازدواج کرد. سینا سهیلی را از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ در فیلم هایی چون: شب برهنه، گشت ارشاد، پنجشنبه آخر ماه، کلاشینفک، زار و رفتن دیدیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.