کد خبر : 2141 / /
/

مهران قندهاری و هدیه سمیع، زوج مبتلا به سندروم داون مهمان «شهر زیبا» شدند و قندهاری، بازیگر دو قسمت پایانی «پایتخت»، روی آنتن زنده برای همسرش ترانه خواند.

سریال پایتخت 6 به صورت خلاصه و در قالب ۷ قسمت از ۲۱ اسفند از شبکه یک روی آنتن ر فت.  قصه دو قسمت پایانی سریال پایتخت ۶ نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا داشت.  همچنین دو قسمت جدید این فصل از سریال پایتخت 6 که در این روزهای پایانی سال تصویربرداری شد، در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک پخش شد. سریال پایتخت ۶  نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد.اخبار مربوط به سریال پایتخت را از خبر روز دنبال کنید. 

عاشقانه‌های بازیگر  سریال پایتخت برای همسرش روی آنتن زنده

مهران قندهاری و هدیه سمیع، زوج مبتلا به سندروم داون مهمان «شهر زیبا» شدند و قندهاری، بازیگر دو قسمت پایانی «پایتخت»، روی آنتن زنده برای همسرش ترانه خواند.

مهران قندهاری و هدیه سمیع هر دو به سندروم داون مبتلا هستند. زوجی که شب گذشته، چهارشنبه ۲۵ فروردین هم‌زمان با آغاز ماه رمضان مهمان «شهر زیبا»، ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج با اجرای مصطفی امامی شدند.

قندهاری که در نوروز ۱۴۰۰ در دو قسمت پایانی فصل ششم «پایتخت» هم حضور داشت مدتی قبل با سمیع که او نیز بازیگر تئاتر است، آشنا شد و ازدواج کرد.

او در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید چرا مراسم عروسی نگرفتند، گفت: «من خیلی دوست داشتم که جشن عروسی داشته باشیم، اما این اتفاق به دلیل شرایطی که کرونا برایمان ایجاد کرده است، رخ نداد.»

قندهاری همچنین در این برنامه از چگونگی آشنایی و ازدواج با همسرش گفت و برای او ترانه خواند.

بازیگر سریال پایتخت در ویژه برنامه محرم

در این برنامه صبوری میزبان زوجی جوان به نام‌های مهران قندهاری و هدیه سمیع است. زوجی دوست‌داشتنی که شاید دیدن‌شان کنار هم در نگاه نخست تعجب‌آور باشد.

مهران و هدیه هر دو سندروم داون هستند اما طوری تربیت شده‌اند که مستقل باشند و بتوانند به اصطلاح از پس زندگی برآیند.

مهران دارای مدال طلای پارالمپیک است و بازیگری را نیز تجربه کرده و در آن رشته هم موفق به کسب جایزه شده است. مهران و هدیه که اون نیز بازیگر تئاتر است مدتی قبل با هم آشنا شده و خانواده‌های‌شان ترتیب ازدواج این زوج را فراهم کرده‌اند. در بخش دیگر برنامه مادر و برادر مهران مهمان هستند و درباره کودکان سندروم داون، زندگی با آنها و خاطرات‌شان از مهران و چگونگی آشنایی و ازدواج مهران هدیه صحبت خواهند کرد.

سریال پایتخت

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.