کد خبر : 1322 / /
/

مهاجم مالیایی استقلال به دلیل مصدومیت در سفر به مسجدسلیمان تیمش را همراهی نمی‌کند.

شیخ دیاباته از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ میلادی عضو تیم فوتبال بوردو بود. شیخ دیاباته در ۱۲۷ بازی برای این تیم، ۵۰ گل زد. شیخ دیاباته فصل ۲۰۰۸–۲۰۰۹ را به صورت قرضی در آژاکسیو بازی کرد و در ۳۰ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند. شیخ دیاباته فصل ۲۰۰۹–۲۰۱۰ را نیز به صورت قرضی در نانسی بازی کرد و در ۳ بازی به میدان رفت. شیخ دیاباته در ۸ بازی برای عثمانلی اسپور به میدان رفت و ۱ گل زد. وی نیم فصل ۲۰۱۷ را در تیم متس به صورت قرضی بازی کرد ودر ۱۴ مسابقه ۸ گل به ثمر رساند. او نیم فصل دوم را در تیم بنونتو بازی کرد و در ۱۱ مسابقه به میدان رفت و ۸ گل زد.

شیخ دیاباته که مدت زیادی به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات استقلال حضور نداشت و چند هفته ای است به ترکیب تیمش برگشته، حالا بار دیگر مصدوم شده است.

شیخ دیاباته دوباره مصدوم شد

دیاباته و مهدی قائدی

دیاباته در تمرین امروز استقلال موقع ضربه زدن به توپ دچار مصدومیت شد. البته مصدومیت او چندان جدی نبود و کنار تیم کار کرد. او اما با توجه به اینکه از نظر بدنی چندان آماده نیست، با تشخیص کادرفنی به مسجدسلیمان نمی‌رود.

امروز کادرفنی استقلال تصمیم گرفت در سفر امروز تیم به مسجدسلیمان دیاباته از لیست تیم خارج شود. او قرار است در پای خود MRI بگیرد و اگر مشکل خاصی نداشته باشد،‌بعد از بازی با نفت به ترکیب تیمش اضافه شود.

گفتنی است؛ کاروان استقلال نیز بدون حضور دیاباته به فرودگاه رفته تا به مسجدسلیمان سفر کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.