کد خبر : 1603 / /
/

بازیکن سابق استقلال برای سومین بار به عنوان مربی به جمع این تیم بازگشت.

 فرهاد مجیدی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است. فرهاد مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده است. فرهاد مجیدی همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. فرهاد مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده است. فرهاد مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

بازیکن سابق استقلال برای سومین بار به عنوان مربی به جمع این تیم بازگشت.

تاجگذاری فرهاد مجیدی برای سومین بار!

فرهاد مجیدی که بعد از پایان لیگ قهرمانان در فصل گذشته از سمت هدایت این تیم کنار رفته بود، بعد از برکناری محمود فکری اکنون طی توافق مجدد با مدیران این تیم به عنوان سرمربی انتخاب شد.

فرهاد مجیدی

مجیدی در دوره مربیگری استراماچونی در این تیم به عنوان مربی کار خود را در استقلال دنبال کرده بود و در ادامه نیز در فصل گذشته سرمربیگری آبی‌ها را برعهده گرفت. او در پایان لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته بعد از حذف در مرحله یک هشتم، در فرودگاه با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و به کارش در این تیم خاتمه داد.

اکنون در شرایطی که محمود فکری هدایت استقلال را در ابتدای لیگ بیستم برعهده گرفته بود و طی شانزدهم دیدار به عنوان سرمربی کار را دنبال کرد، فرهاد مجیدی به مدت دو فصل قرارداد خود به عنوان سرمربی جدید استقلال را به امضا رساند.

بازگشت فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی فصل قبل استقلال دوباره هدایت آبی های پایتخت را بر عهده گرفت. بعد از برکناری محمود فکری چند گزینه برای سرمربیگری استقلال مطرح شده بودند که در میان آنها فرهاد مجیدی از شانس بیشتری برخوردار بود.

فرهاد که بعد از برکناری از استقلال توسط سعادتمند هدایت هیچ تیم لیگ برتری را بر عهده نگرفته بود در دسترس ترین گزینه برای مدیران استقلال بود.

فرهاد مجیدی

طی یکی دو روز اخیر از امیر قلعه نویی، جواد نکونام و حتی ساکت الهامی به عنوان گزینه های نیمکت استقلال نام برده می شد که در نهایت مطابق انتظار مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.